Обслуговування та ремонт рульової рейки

Будь-який, навіть самий надійний автомобіль потребує регулярного обслуговування. А якщо на вашому спідометрі вже не один десяток тисяч кілометрів, то проводити ТО слід з особливою ретельністю. Наприклад, щоб продовжити життєвий термін рульової рейки (до речі, вельми недешевої деталі) уживаного автомобіля, її потрібно періодично перебирати. Така процедура не може счітатьсяремонтом рульової рейки і, тим не менш, виконувати цю роботу повинен фахівець. А ось змастити рульову рейку можна і самостійно – рейку не треба знімати, досить відкрутити пластину, розташовану у регулювального гвинта, вилучити завзятий поршень, набити порожнину мастилом, встановити поршень і пластину назад.

Ця проста процедура допоможе вам уникнути більш дорогого ремонту рульових рейок, адже мастило виробляється в цьому вузлі вже через кілька тисяч кілометрів. А робота “на суху” шкодить будь-якого елементу автомобіля. Дуже важливо під час змащення стежити за тим, щоб пил і бруд, які неминуче накопичуються під капотом, не потрапили разом зі змазкою всередину вузла – обслуживаемое місце необхідно спочатку очистити. Найчастіше поява люфту керма зовсім не означає, що потрібно ремонт рульової рейки – причина може бути незначною і допоможе перебирання вузла. Простий прийом, що дозволяє відкласти ремонт рейок “на потім” – перевірка стан шестерінки рейки. Ці деталі схильні до механічного зносу. Причому зношуються вони нерівномірно – лише в областях, відповідних прямолінійного руху автомобіля. Ви можете продовжити термін служби рейки, всього лише повернувши шестірню на 180°.

Коли ремонт рульових рейок дійсно необхідний?

Якщо ж вашій рейці дійсно “прийшов термін” її ремонт може полягати в заміні пластикової втулки або річки з шестерінкою. Часто вимагає заміни і підшипник рульового вала. Хочете спробувати провести ремонт рейки самостійно? Постараємося вам допомогти а замовит рулевые рейки на autosteering.ru. Ремонт рульової рейки починається з її розбирання. Цю процедуру слід проводити не поспішаючи, ретельно запам’ятовуючи положення всіх деталей і послідовність їх зняття (не забувайте, що ремонт рейки закінчиться тільки після її зворотного збирання).

Якщо ви почали ремонт рульової рейки через з’явився стуку, перш за все, необхідно виявити сторону, звідки він виходить. Якщо стукає зліва – необхідно відрегулювати гвинт. А якщо справа – доведеться міняти втулку рейки, а ця робота для фахівця. Якщо ремонт рульових рейок вимагає заміни втулки, то доводиться демонтувати деталь повністю. Ми рекомендуємо довірити такий складний ремонт рейки професіоналам, оскільки навіть незначний промах в роботі може привести до ще більш серйозної поломки рейки. Взагалі, до стукоту ставитеся серйозно – проїзд зі стукає рейкою пару сотень кілометрів, ви, швидше за все, приїдете до заміни всієї рульової колонки. Як стверджують фахівці, вилікувати можна все стуки, головне почати ремонт рейок вчасно, щоб не запускати “недуга”.

Ну а якщо ви все-таки змушені міняти рейку – не робіть це самостійно, лежачи під автомобілем. Як мінімум вам знадобиться підйомник і помічник. Як максимум – скористайтеся послугами автосервісу. У порівнянні з вартістю рейки, вартість робіт по її заміні не здасться вам значною.





Більше новин


Прокоментуй новину