Діагностика та ремонт паливних систем

Роботи з ТНВД потребують кваліфікованого підходу. Кваліфіковані спеціалісти з сервісу http://forsunka.kiev.ua/services/demontazh-i-montazh-toplivnoy-apparatury готові швидко і якісно оцінити технічний стан паливної апаратури дизельних двигунів і виконати регламентний ремонт або заміну будь-яких вузлів і механізмів, в тому числі паливних насосів високого тиску (ТНВД).

Чому для обслуговування ТНВД потрібні професіонали

Насос, що забезпечує живлення дизеля паливом, – один з найскладніших і вразливих вузлів дизельного двигуна в технічному та експлуатаційному відношенні. Для того, щоб успішно провести ремонт паливної апаратури високого тиску, необхідно чітко уявляти принцип її пристрою і роботи.

ТНВД діляться на кілька видів: в залежності від алгоритму руху робочих частин і типу уприскування насоси бувають рядними, багатосекційними (V-подібними) і розподільними. В рядних насосах однієї секції відповідає один циліндр. У плунжерних секція відповідає за харчування кілька циліндрів.

Насоси також підрозділяються по максимальному тиску уприскування, яке вони можуть забезпечити і за кількістю обслуговуваних циліндрів. Існує 12 підвидів ТНВД зі своїми індивідуальними технічними характеристиками.

У комплект ТНВД входить кілька десятків великих і дрібних рухомих і нерухомих деталей і кріпильних елементів, кожен з яких несе певну функціональне навантаження. Від збалансованості роботи всіх деталей насоса залежить безперебійна робота всієї паливної системи, двигуна, а значить і безпеку транспортного засобу і його пасажирів. Технічні несправності ТНВД призводять до збоїв в роботі двигуна, особливо на малих обертах і при переході з малих на високі обороти. Це може не тільки ускладнити водієві життя за кермом, але і спровокувати реальну аварійну ситуацію, наприклад, в момент обгону.

Для того, щоб уникнути неприємних моментів на дорозі і дорогого капітального ремонту двигуна, необхідно регулярно проходити діагностику всіх вразливих вузлів і перш за все ТНВД. Якщо професійна діагностика виявить технічні несправності, то ремонт паливної апаратури високого тиску обійдеться автовласникові не в приклад дешевше, ніж ремонт або заміна форсунок, циліндрів, а то і двигуна цілком.


Не пропустіть