Як вибрати диски на автомобіль

Успішний вибір колісних дисків – це запорука того, що вони вам послужать хорошу службу протягом тривалого періоду. Ось тому замислюючись, як вибрати диски на авто, рекомендується точно визначитися з модифікацією автомобіля, його об’ємом двигуна і роком випуску.

Виходячи з цих даних, фахівець http://kolesa.dp.ua/katalog/diski-migx/ допоможе вам визначити заводські характеристики автомобільних коліс. Наприклад, ви хочете замінити диски з маркуванням 5,5х16 4/100 ЕТ45 d56,6. Це означає:

Посадкова ширина диска дорівнює 5,5 дюймів, а посадковий діаметр – 16 дюймів.
Розмір кола, на якій розташовані їхні центри, становить 100 мм.
ET – виліт диска дорівнює 45 мм.
DIA – діаметр центрувальними отвори – 56,6 мм.
Як вибрати диски на авео: поговоримо про стандарти

Сучасні автомобілі марки Шевроле Авео комплектуються дисками, радіус яких варіюється в межах 14-15 дюймів, виліт складає ET45, а центральний діаметр – PCD 56,6.

На власному досвіді власники автомобілів марки Авео встановили, що на авто можна встановити колісні диски радіусом 16 дюймів і навіть є такі, що встановлюють 17 диски.

Для того, щоб диск правильно прилягав, важливо застосовувати відповідний комплект гайок, так як в нештатних дисках свої особливості отворів, призначених для шпильки.

Плюси і мінуси установки дисків більшого розміру

Однак не варто забувати про те, що такий колісний тюнінг має свої плюси і мінуси. І з ними також варто ознайомитися, коли ставите питанням, як вибрати диски і шини. Отже, серед позитивних сторін варто виділити:

Поліпшення зовнішнього вигляду автомобіля. Він виглядає значно солідніше.
За рахунок підвищення вентиляції гальмівних механізмів автомобіль стає більш керованим, а гальма значно ефективніше.
Збільшується зчеплення коліс з дорожнім покриттям, що позначається на якості керування транспортним засобом, динаміці розгону і дозволяє зменшити гальмівний шлях.
Якщо говорити про мінуси, то в першу чергу варто сказати, що збільшується вага коліс, а це означає, що навантаження на підвіску також зростає. Важливо також застосовувати низькопрофільну гуму, так як стандартний варіант вже не здатний буде поміститися в арку. В такому випадку підвіска ставати куди жорсткіше, а це означає, що на кузов і підвіску припадатиме значно більше ударів.

Важливо і те, що при установці колісних дисків інших діаметрів спідометр може брехати. Визначити різницю з показуваної величиною і реальної можна за допомогою спеціальних «шинних калькуляторів», яких на просторах інтернету досить багато.

Якщо вам нестрашні ці недоліки, і ви хочете, щоб ваш автомобіль виглядав куди більш представницьким, тоді можете сміливо вибирати колісні диски більшого діаметру.


Не пропустіть