ДІАГНОСТИКА ТА РЕМОНТ ФОРСУНКИ COMMON RAIL

Перш ніж розглянути способи дослідження і варіанти відновлення форсунки CR, необхідно детально розібратися в тонкощах, що відбуваються на різних режимах роботи всередині самої форсунки common rai l. Знаючи це, в подальшому стане зрозуміло: що стало причиною несправності форсунки, а що наслідком поломки.

Отже. Будемо вважати, що високий тиск в акумуляторі системи упорскування створено. Тоді роботу форсунки CR можна умовно розділити на 4 стадії:

-високе тиск утримує форсунку в закритому стані;
-початок відкриття форсунки;
-форсунка повністю відкрита;
-початок закриття форсунки.
При непрацюючому двигуни і відсутності високого тиску палива, форсунка закрита силою дії пружини жиклера.

Діагностика та ремонт форсунки найкраще проводити спеціалістами http://remontforsunok.com.ua/services/remont-forsunok-common-rail/.

Детально вивчивши роботу форсунки common rail, стає зрозуміло як перевірити її роботу на стенді. Моделюючи основні режими роботи двигуна системи CR, стенд порівнює значення уприскування форсунки, прописаного в тест-плані виробника у вигляді діапазону значень (від мінімуму до максимуму) і реальне значення, впорскується форсункою. Якщо виміряне значення уприскування знаходиться в межах робочого діапазону, то цей тест вважається пройденим. Якщо ж ні, то тест – не пройдений і приймається рішення про регулюванню цього режиму форсунки common rail. Перед перевіркою всіх режимів роботи форсунки, вона в обов’язковому порядку тестується на герметичність, шляхом створення тиску порядку 1400-1700 Bar на 120-200 секунд. Це робиться для виявлення зовнішньої розгерметизації, механічних пошкоджень і внутрішнього повернення палива в канал зворотного зливу. Останній фактор є визначальним при оцінці залишкового ресурсу роботи форсунки CR і її працездатності в цілому. Якщо внутрішній повернення палива, при створенні тиску, перевищує суму тест-плану, то приймається рішення про капітальний ремонт форсунки common rail. Це означає, що для відновлення роботи форсунки, не обійтися без заміни зношених запасних частин. А саме: мультиплікатора, кульки, розпилювача, гайки розпилювача, регулювальних шайб і інших частин для настройки і регулювання форсунки після ремонту. Вартість списку запчастин BOSCH варіює в діапазоні від 100 до 150 Євро, а іноді і перевищує його максимум. Вартість виконання роботи по ремонту форсунки залежить від якості надання послуг. Хороша якість не може коштувати дешевше 40 Євро за ремонт однієї форсунки, так як це не рентабельно. З вищесказаного стає зрозуміло, що ремонт форсунки CR – це не дешеве задоволення, а серйозний крок з вкладенням коштів. І для прийняття рішення, необхідна якісна діагностика на фірмовому обладнанні з видачею докладного протоколу перевірки і думка висококваліфікованого фахівця. Кому довірити настільки відповідальне доручення, вирішувати Вам.

Іноді через високу вартість запчастин, ремонт форсунки стає недоцільним. Тоді приймається рішення на покупку нових форсунок або форсунок, що були у вжитку, з обов’язковою перевіркою на стенді з метою виявлення залишкового ресурсу використаних виробів.





Більше новин


Прокоментуй новину