Особливості ремонту дизельних форсунок

0

Форсунка – це компонент в системі подачі палива в двигун. Вона забезпечує потрапляння пального безпосередньо в камеру згоряння. При її допомоги відбувається розпорошення, а також дозована подача палива. Залежно від способу управління, розрізняють електромеханічні і механічні системи.

Ремонт форсунок – справа тонка і відповідальна і краще нехай цю роботу виконають професіонали по Ремонт дизельных форсунок Житомир.

А тепер докладніше про ремонт форсунок.
Механічна форсунка в своєму складі має корпус, розпилювач з голкою і пружину. Коли тиск, який створюється при подачі палива перевищує опір пружини, канали розпилювача відкриваються – відбувається вприскування пального в систему. Після того як порція пального через розпилювач потрапила в камеру згоряння, тиск стабілізується і голка опускається, забезпечуючи герметичність.

З плином часу і поступовим зносом комплектуючих, для оптимальної роботи потрібно регулювання форсунок. Керувати процесом згоряння дизеля можна варіюючи такі параметри: характеристика пружини, конфігурація розпилювача і їх кількість.

У деяких системах може бути і дві пружини, що значно підвищує ефективність згоряння. Голка піддається двоступінчастим підйому, в результаті паливо згорає якісніше, а отже, знижується його витрата, а також знижується рівень шкідливості відпрацьованих газів.

Сучасні дизельні двигуни забезпечуються електромеханічними системами, в яких подача палива регулюється електроклапаном (він відповідає за піднімання і опускання голки).

Заводи виробники рекомендують кожні 100-150 тис. Км виробляти повну заміну форсунок. У деяких випадках цього можна уникнути, вдавшись до ремонту і відновленню. Системи упорскування виходить з ладу через зношування комплектуючих і забруднень (паливо містить домішки, які осідають на деталях). Вода, яка потрапила в форсунки, після зупинки двигуна залишається там і провокує корозійні процеси. Це призводить до руйнування ущільнювальних з’єднань, пошкодження поверхні корпусу. З цих причин голка може заїдати і руйнувати розпилювач.

Профілактична діагностика і ремонт форсунок проходить такі етапи:
– очищення форсунки в ультразвуковій ванні
– огляд на наявність механічних пошкоджень
– вимір показника тиск упорскування
– перевірка рухливості голки
– аналіз якості розпилення.
Перераховані вище робіт проводять на спеціальних стендах.

Найчастіше результати досліджень показують, що заміні підлягає розпилювач, голка, ущільнювальна шайба. Пружина в цій системі практично ніколи не ламається. Вона може втратити свою пружність і просісти, але цей недолік усувається легко – додаванням додаткових ущільнень.


Не пропустіть