Кaк oткрыть мaгaзин сyмoк с нyля?

0

У кожної дорослої людини, будь то чоловік або жінка, є сумка. Це може бути повсякденний аксесуар або святковий атрибут, але, тим не менш, чергова модель раз в сезон (тобто 2 рази на рік) купується. Конкуренція в продажу сумок дуже висока. У великих містах можна зустріти такий відділ практично на кожному розі. Але якщо вдало розташуватися, запропонувати хороший асортимент і грамотно спрацювати на рекламі, проект окупиться і принесе прибуток.

Продаж сумок та шкіряних аксесуарів

Що варто врахувати

Найкраще місце для розміщення – торгові центри. Сюди люди заходять за одним товаром, а виходять часом з безліччю інших. Прохідність має велике стратегічне значення. Якщо ваше місто сповнений аналогічних бутиків і відділів, спробуйте реалізувати торгівлю через інтернет. В цьому випадку будуть потрібні якісні фотографії без спотворення кольору, докладний опис кожного артикулу. Економія на оренді дасть можливість встановити ціни нижче звичайних магазинів.

Крім сумок, можна торгувати шкіряними аксесуарами: рукавичками, ременями, гаманцями, клатчами. Багато підприємців додають в асортимент шапки, шарфи, ланцюжки і ремінці для заміни. Закупівлю можна виробляти в Китаї, вибравши надійного постачальника. Також варто замовити женские кошельки оптом. «Кустарна» продукція не повинна потрапити на прилавок, тому варто почати з замовлення невеликої пробної партії. Якщо дозволяють кошти, можете зробити акцент на фірмових виробах, розрахованих на покупця з високим достатком. Працювати можна і з посередниками – так надходить до 80% бізнесменів даної сфери.

Окрема категорія виробників – майстри гендмейду. Багато з них дуже якісно, ​​швидко і індивідуально працюють з будь-якими матеріалами, виготовляють сумки, рукавички, гаманці, годинники з шкіряними ремінцями, обкладинки для паспорта. Незвично декоровані вироби стануть прикрасою прилавків і точно залучать покупців. Це відмінний спосіб виділитися серед конкурентів. Але ви повинні розуміти, що ціни на ручну роботу завжди вище, ніж на заводську.

стартові клопоти

Велика кількість конкурентів в «сумковою» справі зобов’язує новачка провести якісний аналіз місцевості, ринку, людських переваг і трендів. Побудьте таємним покупцем в схожих відділах, подивіться ціни, послухайте чужу думку.

Реєстрація

Бізнес повинен бути оформлений в податкових органах. Як організаційно-правової форми краще вибрати ІП (менше паперової тяганини, простіше звітність). Оподаткування – ССО на 15%. Якщо ви приймете на роботу продавців, то за них доведеться відраховувати державі страхові внески, здавати декларації і звіти.

Торговий майданчик

Вибір сумки і аксесуарів не вимагає наявності примірочної, великого простору для переміщення. Зазвичай товар лежить або висить близько один до одного, розділений по ціновій категорії. Тому площа орендованого приміщення може бути невеликою (близько 15 кв. М). У тому випадку, якщо торгувати ви вирішили через інтернет, потрібно склад для тимчасового зберігання. Можна пристосувати для цього кімнату в квартирі або скористатися послугами відповідального зберігання (наприклад, у транспортній компанії).

Закупівля торгового обладнання і матеріалів

Якщо торгувати сумками ви маєте намір через інтернет, то вам будуть потрібні тільки стелажі або шафи для якісного зберігання товару. Відкривши торгову точку в місті, необхідно буде купити обладнання:

Стелажі пристінні (краще з прозорими скляними полками).
Острівні стенди. На них краще покласти найдорожчі товари або моделі останніх колекцій для індивідуальної презентації.
Стенди з вішалками (скоріше, для бюджетних сумок або клатч на металевих ланцюжках).
Прилавки для підлоги для продажу аксесуарів зі шкіри, прямі і кутові.
Прилавок для продавця.
Дзеркала (1-2 штуки).
Витратні матеріали: чистячі засоби для полиць, підлог, дзеркал, ганчірки, цінники, бирки, касова стрічка, пакети.
Крім стелажів і прилавків, належить закупити сам товар для реалізації, заплатити за його доставку. Вироби з натуральної шкіри не підлягають сертифікації, тому перевірити справжність буде складно, якщо ви в цьому не розбираєтеся. Вибирайте надійних постачальників, спираючись на досвід конкурентів або знайомих.