Способи ремонту глушника

0

Отже, кілька способів провести ремонт глушителя Фольксваген. Якщо в глушнику з’явилося лише невеликий отвір або тріщина, їх, як правило, ремонтують за допомогою високотемпературної «холодної зварювання» або герметика.

Цей спосіб часто навіть не вимагає зняття деталі з автомобіля. Крім цього, такі кошти зазвичай продаються у багатьох автомагазинах, т. Е. Не доводиться витрачати час на пошуки. Такі склади здатні витримувати температури до 1000 градусів, зберігаючи при цьому свої властивості. Само собою, це тимчасовий спосіб, оскільки від вібрацій зварювання все одно відлетить. Якщо вчасно помітити пошкодження і усунути його з допомогою герметика або «холодної зварювання», можна уникнути дорогого ремонту і досить довго не думати про заміну глушника. Також, цей спосіб дозволяє обійтися без візиту в сервісний центр і виконати ремонт своїми силами. Єдине, на що потрібно звернути увагу ремонт потрібно проводити в теплому приміщенні, т. К. При негативних температурах герметики і «холодне зварювання» втрачають свої якості адгезії і гарного з’єднання в місці пошкодження просто не вийде зробити.

Якщо ж тріщина в глушнику вже має серйозні розміри, або корозія виконала значні отвори, то застосовують спосіб обмотки пошкодженої ділянки бандажем із спеціальними просоченнями керамічними або силікатними. Такі засоби також здатні витримувати температури до 1000 градусів, а крім цього, завдяки намотуванні в кілька шарів, мають хороші характеристики. Але ні в якому разі не можна використовувати епоксидну смолу зі склотканиною. Справа в тому, що смола під впливом температури розколеться і просто відвалиться.

Простіше кажучи, у такий спосіб цілком можна відремонтувати «прогорів» глушник навіть в польових умовах. Цей спосіб може зажадати зняття глушника цілком або окремих його частин. Такий метод ремонту не підійде, якщо пошкоджено місце з’єднання труби і резонатора, або, як його ще називають, «банки». В цьому випадку необхідно скористатися електричним зварюванням.


Не пропустіть