Діагностика котушки запалювання

0

Система запалювання є важливою частиною будь-якого двигуна з іскровим запалюванням, і його несправності є однією з найбільш поширених причин поломки автомобілів. Правильна діагностика цих проблем має життєво важливе значення.

Мабуть, збої котушки запалювання не менше поширені в переобладнаних автомобілях, ніж в тих, які працюють тільки на бензині. На жаль, падіння продуктивності системи запалювання не обов’язково означає повну відсутність іскри. Буває, що проблеми виникають тимчасово і тільки за певних умов. Періодичні несправності найчастіше відбуваються з котушками запалювання, що є результатом їх конструкції і навколишнього середовища, де вони працюють.

Перетворення двигуна для роботи на зрідженому газі замість бензину являє собою складну задачу для котушок запалювання. Теоретично, довговічність котушок може (але не не обов’язково) знижуватися в газових двигунах з цієї причини. Котушки запалювання слід замінювати тоді, коли вони показують перші ознаки несправності, такі як: труднощі при холодному старті, нерегулярне запалювання, нерівна робота двигуна або скачки автомобіля при прискоренні. Двигуни, оснащені інструментами самодіагностики, можуть попереджати вас миготінням кнопки «Перевірте двигун» на приладовій панелі, перш ніж будь-які симптоми будуть відчутні.

Виключіть інші проблеми

Перш ніж ви вирішите продіагностувати котушку, переконайтеся, що ви перевірили інші елементи системи запалювання, такі як свічки запалювання , кабелі, а в більш старих двигунах також розподільний вал. Якщо усунути їх в якості можливого джерела несправності, але симптоми залишаться, уважно подивіться на котушку запалювання.


Не пропустіть