Корисні поради при виборі та купівлі автомобіля з пробігом

0

Так чому ж люди купують старий автомобіль? Причин тут декілька. Для багатьох, це єдина можливість сісти за кермо в зв’язку з недостатнім фінансовим запасом. Інші, свідомо віддають перевагу старий авто новому, виходячи з цілком прагматичних міркувань (вже обкатаний, встановлена сигналізація, музика та інше).

У всіх цих випадках, люди прагнуть придбати за мінімально можливу ціну кращий автомобили с пробегом. Рідкісні випадки, коли можна спростувати аксіому – хороша машина не повинна бути дешевою, а дешева не може бути гарною.
Іноді трапляються винятки, хоча як відомо вони підтверджують правило!

Наприклад, людина купила новий автомобіль, а старий тримати ніде. Ось тут і можлива демпінгова ціна. Але, повторюся, таке буває дуже рідко.

Цілком природно, що при покупці, першим фактором виступає ціна або вартість автомобіля. І, як показує практика, на автомобіль з нижньої цінової планкою, доводиться основна маса дзвінків і переглядів. Особливо, якщо в оголошенні, машина розписана як вся біла і пухнаста! Якщо вона саме така, то продається практично в перший день виходу рекламного оголошення.

Ну, вистачить лірики, приступимо до перегляду.

На що-ж, в першу чергу, слід звернути увагу? Ну, звичайно, це кузов.
Природно, що основна увага при покупці слід приділити саме станом кузова, бо він є найдорожчою деталлю автомобіля. І помилка в оцінці стану кузова, при покупці машини, може в недалекому майбутньому сильно затьмарити вашу радість володіння власним авто.
Якщо автомобіль досить «свіжий», не старше 2-3 років, то виявлені ознаки корозії кажуть, що кузов вже ремонтувався. Але, відсутність її слідів, ще не означає, що все тип-топ. Господар б’є себе в груди: мовляв, не бита не фарбована. Ми, звичайно, охоче з ним погоджуємося, а самі, тим часом звичайно не віримо і уважно оглядаємо кузов.

Поверхня лаку повинна бути однорідна, без будь-яких переходів, вкраплень сміття, патьоків і інших незрозумілостей (ВАЗи, ГАЗи та інші дітища нашого автопрому – виняток).
Зазори між дверима, крилами і капотом, повинні бути рівними, якщо їх величина плаває, то, можливо, машина вже випробувала на собі красу кузовних робіт. Станом салону (затерто керма, куліси, сидінь, гумок на педалях), а, також заглянувши під капот, можна зіставити реальний пробіг автомобіля з пробігом на спідометрі .
Не буду вантажити вас технічними особливостями огляду і перевірок всіх систем автомобіля.
Також почитайте про автомобілі з автоматичною коробкою передач і як перевірити чи не була АКП в ремонті.
Куди заглянути і за що помацати, таких рад вистачає на просторах Інтернету і «шукає та знайде». Тим більше, що, людина, налаштована на покупку, трохи втрачається і все начисто забуває, куди і як дивитися. Правда, бувають дуже цікаві покупці. Один такий, приїхавши дивитися автомобіль, тут же переодягнувся в робочий комбінезон, дістав купу інструменту і пірнув під днище. Огляд тривав близько 40 хвилин. Встиг заглянути в усі отвори, відкрутити і прикрутити різні гвинти. І поміряти компресію, все обнюхати і скласти свою думку. Виявляється, раніше працював на флоті мотористом. Одним словом, молодець. (Машину все-таки купив).
Краще, я поділюся з вами деякими порадами, які, поряд з ретельним оглядом автомобіля, дозволять вам скорегувати вашу оцінку в ту або іншу сторону.
Ніколи, перед прийняттям остаточного рішення, не нехтуйте контрольної поїздкою, так званим «тест-драйвом». У дворах, поїздка по вибоїнах, дасть вам уявлення про стан ходової. На дорозі, послухайте, при різних швидкісних режимах, коробку передач і задній міст (для заднього приводу). Справні агрегати, які не видають сторонніх шумів, не співають і тим більше, не виють.
Для переднього приводу, проведіть тест перевірки ШРУС ів: кермо до упору вліво і по газам, і також до упору вправо. У передніх приводах коліс не повинно бути чутно хрускоту. Якщо ж, він явно чути, то, це говорить про сильне зношування шарнірів, значить, має бути швидка заміна – врахуйте, це досить дорога деталь.
Роботу двигуна слухайте приблизно на 2000-2500 об. / Хв. Відкрийте капот, попросіть господаря додати газу. І прислухайтеся …
На таких оборотах чути все “геморої” движка. На прогрітому двигуні, на тих же оборотах подивіться вихлоп. Він не повинен бути синім, білим або чорним . Якщо погода суха і не мороз, а двигун прогрітий, то вихлопу практично не повинно бути видно, ну хіба трохи сизувато – прозорий.
Синій , говорить про те, що в камеру згоряння потрапляє масло. А це непорядок!
Білий , що в камеру згоряння потрапляє тосол, а це теж не «зер гут».
Чорний вихлоп свідчить про занадто багатою суміші і неповному згорянні палива.
З вище перерахованих моментів, це не найстрашніше. Якщо на машині карбюратор, то, швидше за все його слід регульнуть, якщо інжектор, то можливі проблеми, пов’язані з виправленням мізків, заміною якого-небудь датчика або лямбда-зонда.
Якщо, що купується досить старенький, але забезпечений АБС , подушками (AirBag) та іншими корисними прибамбасами, то обов’язково перевірте їх на справність (не забудьте, ви за це платите гроші). Звичайно, не варто, розігнавшись, упиратися в гальма, а тим більше влітати в найближчий стовп.
Робимо все набагато простіше. Включаємо запалювання і дивимося на приладову панель. Всі заявлені примочки обов’язково повинні там відобразиться у вигляді спалахнули значків, а потім послідовно згаснути, ні в якому разі не одночасно. У підсумку залишаться горіти тільки маслянка і генератор. Не соромтеся повторити, якщо щось не вловили, а також уточнювати у власника, що она лампочка означає, дізнатися потім – дорожче буде.
Гідропідсилювач керма перевіряється теж досить просто, вивертаємо кермо до упору. Трохи піднімаються холості оберти – це нормально, ніякого співу і скреготу! Буває, правда, що просвістивает ремінь, при недостатньому натягу, але це, не є велика проблема.
Якщо вам все сподобалося в оглянутих автомобілі, то, перед остаточним прийняттям рішення, зробіть «контрольний постріл». Запропонуйте власнику прокотиться на станцію ТО, на предмет обстеження. Якщо він погодиться, не дивлячись на те, що ви йому вже страшно набридли, то це зайвий аргумент на користь покупки даного автомобіля.


Не пропустіть