Пошкодження радіатора, що робити

Вітчизняний автомобільний парк, останнім часом, має тенденцію до постійного кількісного зростання.

Поряд з потужним припливом, як нової, так і старої автомобільної техніки зарубіжного виробництва, на автомобільному ринку можна зустріти і велику кількість транспортних засобів, виготовлених на території пострадянського простору. Але, які б заходи не вживали розробники сучасних автомобілів, всі деталі, їх складові, на жаль, не вічні, мають свій робочий ресурс, після закінчення якого потребують обов’язковій заміні. Що вже говорити про автомобілі не «першої свіжості”.

Радіатор системи охолодження будь-якого автомобіля, постійно працюючи під термічними навантаженнями, особливо схильний до технічного “старіння” і заміні його на https://novaton.ua/categories/cars_bmw_49_23_1.
Це, якщо не брати до уваги зовнішні фактори, такі, як механічні пошкодження від дороги, бруд, пил, листя з дерев, постійно летять назустріч рухається автомобілю і, в першу чергу, забивають радіатор .
Зима, також, не «дозволяє» про себе забути, щедро “зрошуючи” нижню частину радіатора активними хімічними реагентами, якими в боротьбі з ожеледицею посипають наші дороги дорожньо-транспортні служби. Тому, часті скарги автомобілістів на різні пошкодження радіаторів , на жаль, не рідкісні і, коли це відбувається, водієві залишається лише прийняти оптимальне рішення, як чинити далі, і або зайнятися ремонтом що вийшов з ладу радіатора , або придбати і встановити абсолютно новий.
Безперечно, установка нового радіатора краще, хоча і дорожче, але зате, заощадивши час, Ви отримаєте впевненість в тому, що новий агрегат не створюватиме жодних проблем ще тривалий час, хоча, слід зазначити, що сучасні технології, які використовуються для відновлення пошкоджених радіаторів , дозволяють домогтися вельми високого ефекту, скоротивши при цьому витрати до 50%. Також може виникнути ситуація, коли необхідного радіатора не опиниться в наявності і його доведеться замовляти (для деяких моделей іномарок), в той час, як ремонт можна виконати протягом доби.
Дуже шкода, але не всі методи радіаторного ремонту , особливо “народні”, досягають очікуваного результату. Застосування різних внутрішніх герметиків сумнівної якості хоч і зупинить текти на час, але згодом, може завдати шкоди системі охолодження в цілому. Сюди ж можна віднести пайку або установку заглушки в місці утворення течі, прочищення радіатора хімічними складами на кислотній основі (якщо агрегат засмітився) -все це лише тимчасові заходи. На думку фахівців, на сьогоднішній день найбільш дієвим і безпечним методом вважається повна заміна серцевини агрегату. По суті, від старого радіатора залишаться одні бачки, а після заміни сот виходить оригінальний радіатор, За своїми технічними якостями, практично, нічим не поступається “рідного”, новому. Хоча, звичайно ж, вибір залишається тільки за Вами.


Не пропустіть