На що здатна Suzuki Vitara на бездоріжжі

Незважаючи на те, що відроджене ім’я Vitara належить тепер не рамної позашляховику, а міському кросоверу, доречність її присутності на позашляхової трасі не викликає сумнівів, адже сузуки знає толк в повному приводі.

Тому ми не роздумуючи відправили компактну машинку на наш тест «SUV and SNOW: Суворий тест», де її протестують наші експерти а також запрошені журналісти та блогери.

Існують дві версії цієї машини: просто Vitara з атмосферним мотором 1.6 потужністю 117 к.с і Vitara S з турбонепосредственним двигуном 1.4, який видає 140 к.с Перевага турбомотора полягає ще і в значно більшому моменті (220 Нм проти 156), який доступний в широкому діапазоні оборотів.

Обидва двигуни можуть агрегатуватися як з повнопривідний, так і з передньопривідною трансмісією. Коробка передач для звичайної Вітара 5-ступінчаста механіка або автомат на шість ступенів. Більш потужна модифікація доступна тільки з шестідіапазонним автоматичним агрегатом.

Система повного приводу ALL GRIP 4WD повнопривідна система, в якій момент на задні колеса передається через муфту, має декілька режимів: Auto, Sport, Lock і Snow. У режимі авто машина в основному передньопривідна, задні колеса задіюються при пробуксовці передніх. Режим спорт передає момент на задню вісь для поліпшення стійкості при проходженні поворотів, Lock блокує муфту, призначений для суворого бездоріжжя, автоматично вимикається при швидкості 60 км год і вище, Snow як випливає з назви, для снігу. У складних умовах допомагає блокування коліс, що буксують гальмами.

Крім різної техніки, для Вітара пропонуються пакети зовнішньої індивідуалізації Urban (для міста) і Outdoor (для любителів активного відпочинку). Потужна версія S відрізняється від звичайної Vitara зміненим «обличчям» з іншими гратами радіатора.

Навіть сама базова комплектація не «порожній». ABS, ESP і підсилювач екстреного гальмування. Комфорт в салоні забезпечує простий кондиціонер.

У нас на тесті Vitara S з повним приводом і в самій максимальній комплектації: з клімат-контролем, круїз-контролем, потужної мультімедійкой і системами допомоги на спуску підйомі.

На перший погляд позашляхові характеристики не вражають: кліренс, наприклад, всього 185 мм. Але це не так мало, адже у машини досить коротка база і мінімальні свеси. Завдяки цьому у Vitara відмінна геометрична прохідність: кути в’їзду, з’їзду і рампи дозволяють штурмувати нехай не саме пекло, але досить серйозні перешкоди.

Система ALL GRIP 4WD в сніжному режимі оптимально підбирає налаштування для пересування по цьому нестабільному покриттю.

На даний момент масштабний тест SUV and Snow в самому розпалі, тому за його підсумками ми розповімо про кожному автомобілі-учасниці і його позашляхових якостях більш докладно.



Не пропустіть