Як вибрати якісний автосервіс?

Навесні популярність станцій технічного обслуговування (СТО) у автолюбителів зростає: багато записуються не тільки на шиномонтаж, а й на весняну діагностику автомобіля після зими. А комусь належить і серйозний ремонт в frankor.ru!

– Перед ремонтом автомобіля в сервісі можна ознайомитися з книгою відгуків і пропозицій, відгуками в інтернеті. Якщо відгуки в основному негативні, то цього автосервісу автомобіль краще не довіряти, – розповідає інженер з випробувань ЦСМ Сергій Грицьків. – Візьміть за правило звертатися в зарекомендували себе автосервіси або до офіційних дилерів. Звернення на станцію технічного обслуговування «гаражного» типу може стати небезпечним. В арсеналі такий СТО можлива нестача необхідного обладнання або воно не перевірено, персонал не володіє достатньою кваліфікацією, щоб провести роботи на вищому рівні, є питання і до самого приміщення. Перш ніж залишати машину на ремонт, огляньте бокси, де буде проводитися ремонт – вони повинні бути чисті, без сміття, на підлозі не повинно бути плям від олії та іншого сміття. Можна попросити подивитися наявне для ремонту обладнання. Відсутність сучасного обладнання – дуже поганий знак. Їдьте!
Хороший майстер завжди детально пояснює автовласнику, яку роботу виконуватиме. Навіть якщо він розуміє, що автовласник в цьому не зовсім розбирається.

Фахівці рекомендують звертати увагу на наявність у автосервісу інтернет-сайту, вивіски і куточка споживача, на якому вивішено наступні документи: «Правила надання послуг з технічного обслуговую і ремонту автотранспортних засобів», міждержавний Стандарт, що регламентує вимоги до безпеки в експлуатації і методи перевірки транспортних засобів , ліцензія на право надавати послуги, сертифікати на проведення такого виду діяльності, в тому числі сертифікат відповідності, виданий ФБУ «Нижегородський ЦСМ».

– Варіантів обману на станціях технічного обслуговування і ремонту різне безліч, – розповідає Сергій Грицьків. – Розглянемо основні.

1. Фіктивний обмін запчастин

Перший варіант обману пов’язаний із заміною справних частин, які майстер видає за несправні. Наприклад, при заміні ременя газорозподільного механізму клієнтові пропонують замінити сальник колінчастого вала, який нібито прийшов в непридатність. Щоб цього уникнути, необхідно керуватися Правилами надання послуг (виконання робіт) з технічного обслуговування і ремонту автомототранспортних засобів (Постанова Уряду РФ від 11.04.2001 N 290), які свідчать, що споживач має право в будь-який час перевіряти хід і якість надання послуг (виконання робіт ), не втручаючись в діяльність виконавця. Виконавець зобов’язаний забезпечити можливість знаходження споживача в виробничих приміщеннях з урахуванням дотримання технологічного режиму роботи, правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і виробничої санітарії.

2. Установка дешевих неякісних аналогів

Приїхавши з поломкою, Ви погоджуєтесь оплатити вартість оригінальної запчастини і вартість проведеного ремонту. Нечесний майстер може обдурити клієнта, встановивши неоригінальну запасну частину, вартість якої в рази менше оригінальної. Щоб уникнути цього обману, перед установкою можна попросити майстра продемонструвати запасну частину, яку він буде встановлювати на автомобіль і візуально оцінити процес установки. Так само необхідно попросити забрати пакувальну коробку нової запасної частини і стару запасну частину. Все звірити з замовлення-нарядом.

3. Неузгоджені додаткові послуги

Після ремонту автомобіля клієнтові говорять про додатково проведених роботах або використання запасних частинах, які узгоджені до ремонту не були. Наприклад, після ремонту підвіски автомобіля майстер каже, що не було можливості відкрутити болти, довелося їх зрізати і проводити додаткові роботи по демонтажу, а так само встановлювати нові елементи кріплення. В цьому випадку знову звертаємося до Правил надання послуг (виконання робіт) з технічного обслуговування і ремонту автомототранспортних засобів (Постанова Уряду РФ від 11.04.2001 N 290), в яких сказано, що Виконавець не має права без згоди споживача надавати додаткові послуги (виконувати роботи) за плату, а також обумовлювати надання одних послуг (виконання робіт) обов’язковим виконанням інших.



Не пропустіть