Як правильно вибирати литі диски

Перш ніж встановлювати свій вибір на тих чи інших литих дисках, необхідно проконсультуватися у продавця, або у кваліфікованого фахівця на shinacity.com/diski/. Справа в тому, що самостійно підібраний диск без наявності будь-яких знань може не підійти до маточини. Часто трапляється також, що куплені диски того ж діаметру, але від іншої марки автомобіля, не підходять по посадковим отворах.

Купуючи литі колісні диски з більш товстої зоною кріплення необхідно подбати про наявність болтів необхідної довжини, тому що занадто короткі болти можуть при русі просто зірватися з різьби або навіть викрутитися, що чревате наслідками. Занадто довгі болти встановлювати також не потрібно. Приклад тому – той же класичний ВАЗ, занадто довгі болти в задньому гальмівному барабані у якого будуть зачіпати пружину троса ручного гальма та інші елементи, що також може стати причиною непередбачуваної ситуації.

Слід знати, що лише оригінальні диски випускаються виключно для тієї чи іншої моделі автомобіля і комплектується відповідними кріпленнями. Кожна поважаюча себе компанія-виробник запропонує в комплекті з дисками все, що необхідно. Однак головний недолік таких виробників, наприклад, як компанії BMW, Audi або Mercedes, є занадто висока ціна на пропоновану продукцію. Однак це зовсім не означає, що подібні компанії завищує ціну: висока якість коштує витрачених коштів.

Якщо говорити про литих дисках так званої вторинної комплектації, що випускаються виробниками Німеччини, Італії або Тайваню, то вони пропонуються в досить широкому асортименті на нашому ринку. До виробів подібного роду пропонується безліч кріплень різної довжини і якості, і це зовсім не слід вважати недоліком. Якщо звернутися з питанням вибору відповідних дисків і кріплень до фахівця, то результат буде цілком гідний.

Чому віддати перевагу – магнію або алюмінію?

Вибираючи литий колісний диск ефектній зовнішності з вітрини магазину, власник машини часто просто не усвідомлює того, як довго може прослужити йому цей диск без втрати початкового зовнішнього вигляду. Слід зазначити, що навіть незважаючи на не найкращі дорожні умови в нашій країні, якісні литі диски з алюмінію не піддаються корозії, механічного руйнування і не втрачають своєї естетичної привабливості, чому в більшій мірі сприяє використання спеціальних сплавів при виробництві і захисних покриттів. Що стосується магнієвих сплавів, то вони набагато більш вибагливі до якості захисного покриття, оскільки значно швидше піддаються корозійному впливу, в порівнянні з алюмінієвими сплавами.
питання сертифікації
Переважна більшість вітчизняних водіїв, як правило, перебільшують, стверджуючи, що литі диски руйнується при найменшому ударі. Насправді, для того щоб якісний литий колісний диск став механічно непридатним до подальшої експлуатації, удар повинен бути такої сили, що навіть не кожен сталевий диск підлягає ремонту. У будь-якому випадку, кожен колісний диск повинен володіти не тільки привабливий зовнішній вигляд, але також оптимальними технічними властивостями для забезпечення максимальної безпеки руху.

Тому ми хочемо відкрити невеликий секрет: стандарти сертифікації в нашій країні набагато жорсткіше горезвісних американських, європейських чи японських, та настільки, що багатьом західним виробникам доводилося просто повертати свою продукцію на доопрацювання через невідповідність російським стандартам якості. У зв’язку з цим краще не полінуватися і запитати у продавця литих колісних дисків про наявність сертифіката якості у реалізованої продукції.



Не пропустіть