Genesis G70 пропонує розкіш і цінність у переповненому сегменті

Високотехнологічний бренд Hyundai націлений на німецькі компактні седани, і навіть пропонує ручну коробку передач

Genesis представив свій новий спортивний седан Genesis g70 на американському ринку в Нью-Йоркському автосалоні і це являє собою головну компанію Hyundai, яка намагається взяти свій преміум-бренд у царство, міцно кероване компактними німецькими автомобілями класу люкс.

Як мінімум, на папері G70 механічні характеристики, щоб оскаржити своїх відомих суперників завдяки макету заднього колеса та турбонаддувом.

G70 заснований на тій же платформі, що і Kia Stinger, яку випробував CR, і має ті ж двигуни. Але ці брати і сестри не ідентичні: G70 використовує традиційний стиль кузова седана з багажником проти хетчбек Stinger, а G70 доступний з ручною передачею те, що Stinger не пропонує. Інтер’єри також мають чітко інший стиль. з зовні

Незважаючи на те, що G70 поділяє свою платформу та трансмісію з Kia Stinger, G70 не переобладнаний Kia. Якщо що-небудь, G70 виглядає як менший, більш нарізаний Genesis G80, ніж Stinger.

Тіло G70 наповнене різкими лініями і складками, кутових фарах, гарними багатошаровими колесами та відмінною решіткою. З відстані логотип Genesis нагадує крилаті логотипи Bentley та Aston Martin, що, безумовно, навмисно. G70 приблизно 5 дюймів більш коротким загальним та має приблизно 2-дюйм-більш коротка wheelbase ніж Kia Stinger на котрій це базоване. Між габаритним розміром G70 та його агресивною похилою лінією покрівлі, висота заднього сидіння може бути на жалюгідній стороні для людей з високим рівнем проходження.

Всередині
Інтер’єри Hyundai відомі своїми мінімалістськими конструкціями, з елементами управління, які моделлю ефективності та простоти, і це продовжується з Genesis G70.

На відміну від багатьох виробників, Genesis не сором’язливо використовує кнопки для управління аудіо-та клімат-контроль системи. 8-дюймовий інформаційно-розважальний екран домінує у центрі інформаційної панелі G70 і сумісний з Android Auto і Apple CarPlay.

Факультативні стегані шкіряні сидіння, алюмінієва окантовка та нержавіюча сталь акустичні решітки надають інтер’єру вишуканий зовнішній вигляд. Для любителів музики наявна аудіосистема Lexicon з 15 колонками. Оглядаючи Genesis G90 найдорожчу пропозицію бренду, ми сказали, що стереозвук Lexicon у цьому автомобілі був одним з найкращих, який ми коли-небудь мали.

Наявні трансмісії для G70 імітують Stinger, з 252-hp, 2,0-літровим турбонаддувом чотирициліндровим і 365-сильним, 3,3-літровим подвійним турбонаддувом V6, обидва двигуни сполучені з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач зі стандартною задньою частиною, колесо заженуть та необов’язковий все-колесо заженуть.

На відміну від Stinger (і до захоплення ентузіастів водіння), G70 буде мати шестиступінчасту механічну коробку передач для заднього покоління моделі 2.0T.

Turbo чотири-cylinder у Stinger доставляли гарну потужність з майже відсутністю turbo відставання у нашому випробовуючому, та автоматична передача була гладкою та responsive. Але ми дійсно любили наш час, витрачений на орендований Stinger, який мав турбо V6; це абсолютний привід для керування, з великою потужністю і приємним громом. Genesis оцінює задній-заженуть G70 2.0t завоює 22 mpg місто та 30 mpg шосе у Техніці Агентства Захисту Захисту, з G70 3.3t Awd прибуття у 18 mpg та 25 mpg, відповідно. Наш Kia Stinger 2.0T AWD в цілому в нашому тестуванні загалом склав неперевершену для класу 23 миль на галон. Однією з речей, які ми любили щодо нашого Стінгера, була його спритна і грайлива обробка, але з цим вийшло жорстку і неврегульовану їзду, чого ми сподіваємось, що Genesis покращиться з G70.

Моделі G70 3.3T Sport додають електронну керовану підвіску, а водії зможуть персоналізувати свою машину за допомогою одного з п’яти режимів (залежно від конфігурації автомобіля); вони дозволяють регулювати реакцію трансмісії, сила рульового управління, звук двигуна, розподіл крутного моменту з повним приводом та стійкість підвіски.



Не пропустіть