Вибираємо зарядний пристрій для автомобільного акумулятора

Автомобільні акумулятори коштують чималих грошей і часом в зимовий час вони починають швидко втрачати ємність з-за зниженої температури повітря і підвищеного навантаження. І акумуляторна батарея (АКБ) ризикує прослужити набагато менше свого заявленого ресурсу. Ситуацію можна змінити, якщо для цих цілей прикупити зарядное устройство для автомобильного аккумулятора.

Найдешевшими в цій лінійці залишаються ЗУ з попередньо встановленими трансформаторними блоками живлення (БП), цінними тим, що абсолютно не бояться різких стрибків напруги. Досить підключити до повністю сів акумулятора зарядний пристрій, як протягом 10-12 годин батарея знову набере штатну ємність. В плюс даних пристроїв потрібно віднести наявність стрілочного аналогового амперметра, який з максимальною точністю вказує рівень заряду акумулятора. Це важливо, оскільки якщо перегріти електроліт, то свинцеві осередку АКБ ризикують зруйнуватися вкрай швидко.

Більш надійними вважаються ЗУ з імпульсним блоком живлення, оснащені ще і регулюючої електронікою, яка пильно стежить за тим, щоб електроліт НЕ перегрівся. Як правило, вони оснащуються світлодіодним індикацією і вольтметром, який також гарантують необхідну точність заряду батареї. Недолік – імпульсні БЖ вважаються примхливими до якості напруги і коштують досить дорого.

Вищевказані ЗУ часто здатні зарядити акумулятор до 96 відсотків. Якщо потрібні моделі, здатні зарядити АКБ до 100 відсотків, потрібно брати версії з функцією дозарядки, при якій вольтаж в кінці зарядки знижується і акумулятор заряджається повністю. Вартість останніх ЗУ щодо велика, і АКБ зможе прослужити на порядок довше.

При підготовці до заряджання акумулятора потрібно дотримуватися певних правил – заряджання повинно відбуватися в повністю вентильованому приміщенні; потрібно відкрутити ковпачки для видалення виникають шкідливих газів; підключати потрібно до ЗУ спочатку негативний електрод і тільки потім позитивний. І обов’язково потрібно виставляти правильне напруга. Скажімо, якщо акумулятор має ємність 55 А / ч, то напруга в ЗУ має бути не більше 1/10, тобто 5.5 А. І як зазначено вище – заряджання відбувається в теплому вентильованому приміщення до 12 годин, після чого зарядка припиняється і акумулятор встановлюється в автомобіль.


Не пропустіть