Що треба знати автовласнику про кермову рейку

Рульова рейка частиною рульового механізму, керуючого колесами. Від неї залежить керованість транспортного засобу поведінку автомобіля на дорозі, і відповідно безаварійність водіння. Тому автовласникові потрібно бути уважним до цього вузла.

Як влаштована і працює рульова рейка читать подробнее

Рульова рейка цей пристрій, механізм, що передає поворотні команди від рульового колеса до коліс через їх поворотні тяги.

Усередині корпусу рульової рейки знаходяться хрестовина і штанга, поєднана з хрестовиною. Зубчастий вал, вставляється всередину штанги. Зуби вала повідомляються з рульовим валом, на кінці якого знаходиться червячная шестерня, і за рахунок черв’ячної передачі відбувається обертання механізму. Рульова колонка приєднується до черв’ячного валу. Всередині два підшипника. У корпусі стоїть завзятий підшипник, в черв’ячному валу звичайний підшипник, який закріплюється кришкою з сальником, яка фіксується контргайкою. Усередині корпусу втулка, щільно прилегла до гладкої поверхні зубчатого вала.

У хрестовину вставляється поршень, який має проріз, підігнані під форму зубчатого вала. Поршень фіксується пружиною регулювальної гайкою. Поршень контролює жорсткість керма, щоб він обертався легко, і в той же час не допускалося ослаблення, щоб рейка не стукали. Але коли рейка зношується, з’являється люфт, і тоді виникає необхідність регулювання рейки шляхом підтягування регулювальної гайки.

До обох кінців зубчатого вала приєднуються кермові (поворотні) тяги, з пильовиками і наконечниками. Тяги приєднуються до цапам і дозволяють повертати одне і інше колеса. Поворотна тяга складається з яблука, на якому сидить і переміщається колесо, і наконечника. На нього надівається захисний чохол (пильовик).

Як уникнути поломок рульової рейки

Працездатність рульової рейки залежить від якості вузлів і деталей, але в більшій мірі вона залежить від того, як сам автовласник відноситься до транспортного засобу.

Необхідно частіше оглядати стан захисних чохлів. І якщо виявляється на них пошкодження, якщо помітили, що всередину чохлів потрапляє волога, такі чохли рекомендується негайно замінити. А саму рейку розібрати, висушити і очистити від іржі.

Слід бути обережними перед бордюрами, лежачими поліцейськими, краще уникати зустрічей з ними, а якщо немає такої можливості, то слід знизити перед ними швидкість.

Не рекомендується тримати кермо в крайньому положенні більше 5 секунд. У зимову пору року, перш ніж завести двигун, необхідно повернути кермо вправо-вліво, щоб дати маслу заповнити весь простір корпусу.




Не пропустіть