На що реально здатний GPS моніторинг?

Багато керівників впроваджуючи GPS-мониторинг авто часто переоцінюють його можливості, а дещо не до оцінюють.

Перш за все все що стосується відстеження пересування транспорту, як правило виправдовує очікування. Але ось що стосується пробігу, то часто виникають розбіжності з показаннями спідометра. Причини наступні:

1. Спідометр машини частіше буває неточним в порівнянні з системою GPS моніторингу, тут без коментарів, З багаторічної практики розбіжності за цим параметром бувають 5-15%

2. GPS система може трохи завищувати пробіг якщо на сайті під час стоянок малюється “зірочка”, а це не бажано. 1-5% якщо машина частіше простоює то і більше.

3. GPS трохи занижує пробіг у порівнянні з спідометром якщо машина багато їздить по горах і слизькій дорозі 2-4%.

В GPS системах часто встановлюють Датчики Рівня Палива – ДРП. Контроль витрати палива по ДУТ – НІКОЛИ не дозволить домогтися точної відповідності з талончиками по заправці, НІКОЛИ. Розбіжності з конкретною заправкою можуть становити 5-10%, для легкових автомобілів будуть ще більше. Але за підсумками звітного періоду наприклад за місяць або за квартал можна домогтися розбіжностей 1-2%. Основні причини такі:

1. Рівень палива в баку в місці вимірювання датчиком часто залежить від кута нахилу машини, форми бака і процесів “хвилеутворення”, а це не менше 5-15%. Гірше результати у низькопрофільних і довгих баків, особливо якщо ДУТ коштує не по центру бака.

2. Точність калібрування GPS системи в процесі настройки і точність самого датчика 1-2%.

3. Ефект спінювання палива при русі це приблизно ще 1-2%.

4. Стан палива наприклад наявність якихось присадок, а особливо води в паливі також впливає 1-2%.

5. Якщо в машині два бака, з’єднані між собою, а ДУТ стоїть в одному. Це погано, в момент заправки дані по ДУТ будуть розходиться дуже сильно з реальними, потім рівень палива в баках вирівняється. Але в момент заправки GPS система зафіксує невірні дані. Якщо в машині два бака стоять окремо не з’єднані між собою. Те потрібно ставити 2 дута, це без варіантів.

Але тим не менше завдяки статистиці, за великі звітні періоди точність показань буде добре збігатися з реальними даними. Тобто очікувати від системи GPS моніторингу будь то правдоподібних даних проаналізувавши один день неможливо. Результати по Пробігу, мотогодин, витрати палива, можна робити тільки за підсумками місяця, а більш точні за підсумками кварталу або навіть роки.




Не пропустіть