Як знайти постачальників одягу для інтернет-магазину

Сучасний інтернет-магазин – це ефективна альтернатива торгівлі в класичному форматі. Але обмеженість в бюджеті може стати фактором загальмованого розвитку бізнес моделі. Тому грамотний вибір надійних постачальників товарів є головним фактором для успішного запуску інтернет-магазину.

На що варто звертати увагу при виборі постачальника одягу:

1. Наявність офіційного сайту

Як мінімум, це зручно. Можна ознайомитися з асортиментом, прайсом, послугами з доставки, знижками, і оформити замовлення.

2. Наявність фіксованого прайса і якість зворотного зв’язку

Якщо постачальник називає вартість товарів, керуючись лише власним настроєм, і довго не виходить на зв’язок, це не наш варіант.

3. Доставка, вартість і періодичність

Від якісної і швидкої доставки залежить чи будуть потенційні покупці повертатися в ваш інтернет-магазин. Вартість товару повинна бути конкурентною. Якщо ціни занадто високі, то інтернет-магазин не стане затребуваність.

4. Уважно вивчи спектр товарів і ціни, які пропонує кожна компанія

Якщо компанія надає широкий спектр послуг і товарів, то у неї є свої оптові постачальники, грамотне забезпечення, налаштована логістика, збудовані робочі схеми надання послуг. Такий постачальник викликає довіру.

Зробіть тестове замовлення

Як би ретельно ви не вибирав постачальника, неможливо на 100% визначити, якісні товари, що пропонуються. Щоб остаточно визначитися з вибором, замовте невелику партію.

Існує три схеми роботи з постачальниками одягу:

1. Продаж зі свого складу. Найпростіший і перевірений спосіб, який вимагає деяких вкладень для оренди приміщення, якщо немає власного складу. Таким чином ви зможете особисто контролювати якість одягу, який отримують ваші покупці. Така схема корисна, коли постачальник виробляє одяг під замовлення, наприклад, як виробник Vilno

2. Продаж по дропшіппінгу. З даною схемиою вам не потрібен буде власний склад. В такому випадку вам доведеться працювати під замовлення. Коли в ваш інтернет-магазин надійде замовлення, вам потрібно буде перенаправлятьего його постачальнику разом з інформацією про замовника. Таким образром ви заробляєте на націнці. Така схема підійде коли не треба чекати замовлення, постачальник відправить заказ у день оплати. Наприклад, виробник одягу Garda.com.ua

3. Комбінація перших двох методів. В такому випадку ви знайдете свій невеликий склад під найходовіші товари, а інші будете брати під замовлення.

Чому вигідно купувати в українських виробників?

Встановити спілкування з постачальником рідною мовою буде набагато легше. Тут ви зможете обговорити з офіційним представником якість одягу і умови роботи. Грамотна постановка маркетингової політики може стати для вашого порталу родзинкою.

Перевірити ступінь надійності вітчизняного дистриб’ютора буде легше. Досить вивчити відгуки або зв’язатися з контрагентами даної організації. Зробивши акцент на продажу українських товарів, ви зможете оперативно доставляти товари клієнтам.




Не пропустіть