Випробування російського всюдихода “Бурлак” (відео)

0

Випробування відбувалися на Приполярному Уралі і поблизу Карського моря. У комплекс були включені пересування по важкодоступній місцевості і рух по льоду і воді, пише fishki.net

Випробування стартували в середині березня від Івдель. Маршрут пролягав через приполярний Урал, де Бурлак піднявся на гору Народну. Всюдихід подолав замети глибиною 4-5 метрів, двигун випробував на собі вплив розрідженого повітря, який ніяк не вплинув на його роботу.

Маршрут від Інти до Воркути включав в себе пересування по зимниках, де Бурлаку вдалося розвинути швидкість до 40 км/год, на дорогах за полярним колом їхали трохи повільніше – 15 км/год.

Випробувачі перевірили всюдихід на льоду. Дослідним шляхом з’ясували, що мінімальна товщина льоду, яка витримує 4-тонну машину, дорівнює 40 сантиметрам. Цикл водних випробувань полягав в перевірці Бурлака на здатність триматися на плаву, маневрування і сходження на берег.

В основу всюдихода-амфібії лягла концепція БТР-60. Довжина машини становить 6.6 метра, ширина – 2.9 метра, висота – 3.2 метра. Ремонт основних вузлів і агрегатів проводиться зсередини салону. Трансмісія і “роздатка” розроблені самостійно, шини, зовнішній діаметр яких становить 1.75 метра, зроблені на замовлення в Китаї. Салон Бурлака розрахований на чотирьох людей, тут є кухня з газовими пальниками, умивальник, душ.

Доступ до всіх вузлів і агрегатів “Бурлака” здійснюється зсередини салону, що спрощує ремонт в суворих полярних умовах. Частина агрегатів взята від БТР, а також від позашляховика Toyota Land Cruiser, в той же час трансмісія і роздавальна коробка створені спеціально для цього всюдихода.


Не пропустіть