Топ-7 нових доступних седанів В- і С-класу в Україні
Сьогодні ми живемо в скрутні часи. Це відображається і на автомобільному ринку, де і так підданий тиску з боку кросоверів сегмент 4-дверних седанів додатково страждає через низьку купівельну спроможність населення і проблеми з поставками нових машин в Україну (на тлі важкої війни з московитами). Тим не менше, який не який вибір є. Ми в MMR.net.ua присвятили цей пост седанам класу В і С. які все ще присутні не дивлячись ні на що на ринку України.
Як виявилось, 4-дверний В-клас у нас наразі представлений взагалі тільки двома бюджетники моделями – по одній від Citroen та Chevrolet (деталі читайте у матеріалі), тоді як седанів класу С трохи більше – «аж» п’ять!
Ціновий розкид доволі великий, але це пояснюється наявністю лише екземплярів 2022 року у випадку MG, а також тимчасовою відсутністю базових виконань для моделей від Toyota і Hyundai. Усі інші подробиці читайте далі, а ще краще – переходьте на сайт з пошуку нових автомобілів та дивіться на пропозиції в автосалонах вже зараз. А то хто його знає, що буде далі…
1. Citroen C-Elysee
- Клас: малий (В);
- Ціна в Україні від, €: 14 900.
Малий седан Citroen від самого початку розроблявся як практичний і надійний транспортний засіб на «всі випадки життя». Він міцно зібраний, продуманий, зручний. У салоні використані якісні та зносостійкі матеріали, а ще інтер’єр C-Elysee здивує кількістю простору як на модель малого класу – чоловік зростом до 190 см зможе зручно розміститися «сам за собою». Двигун буде бензиновий, 1.6 (115 к.с.), разом з ним – 5-ст. МКПП. У підсумку – витрата палива в розмірі 6.5 л/100 км і сотні тисяч пройдених без проблем кілометрів. Станом на зараз в Україні версії з 6-ст. АКПП (гідротрансформатор), нажаль, не продаються. Зате діє гнучка гарантійна програма Citroen, де можна корегувати обсяг пробігу / років в зручному для покупця форматі.
Переваги:
- Надійність та якість;
- Комфортний і практичний;
- Актуальний дизайн.
Недоліки:
- Наразі немає машин з АКПП;
- Зараз лише одна комплектація;
- Аскетичний салон.
2. Chevrolet Cobalt
- Клас: малий (В);
- Ціна в Україні від, €: 16 236.
Chevrolet Cobalt є типовим бюджетним седаном В-класу. Салон тут підкреслено аскетичний, оснащення – мінімальне, а дизайн екстер’єру – скромний, хоч і доволі симпатичний. Зате це дуже практичний вибір в класі, а надійність Chevrolet Cobalt взагалі є неперевершеною. Що цікаво, якість матеріалів оздоблення салону не висока, зборка – посередня, але от саме в плані надійності вузлів та агрегатів Кобальту немає рівних. Крім того, і кузов цього седана добре захищений від корозії. В салоні багато простору, багажник – величезний (563 л), кліренс – високий (16 см), є підігрів дзеркал, металевий захист картера і високопрофільні шини 185 / 75 R14 в базовій комплектації! У «базі» – бензиновий мотор 1.5 (106 к.с.), трансмісія 5-ст. МКПП. Витрата палива становить 6.5 л/100 км.
Переваги:
- Дуже надійний і ліквідний;
- Динаміка напрочуд хороша;
- Найдешевше нове авто з АКПП (€17 002).
Недоліки:
- Оснащення доволі бідне;
- Якість оздоблення салону низька;
- Відносно дорого коштує.
3. Chevrolet Monza
- Клас: компактний (С);
- Ціна в Україні від, €: 20 149.
Непомітна новинка сезону в Україні – Chevrolet Monza! Цей седан побудований на дещо модернізованій платформі від Chevrolet Cruze останнього покоління і в перчу чергу призначався для китайського ринку, де 4-дверні седани все ще заслужено користуються великим попитом. В Україні станом на зараз доступна тільки одна комплектація Monza, з 1.5-літровим бензиновим мотором (113 к.с.) і 6-ст. АКПП (робот) з подвійним зчепленням. Витрати пального в змішаному циклі напрочуд низькі – 5.8 л/100 км. А ще Chevrolet Monza має повністю незалежну підвіску «по колу», РК-дисплей панелі приладів, кондиціонер, камеру заднього виду, заводський відеореєстратор, безключовий доступ, 10,2-дюймовий екран мультимедіа з Apple CarPlay та люк.
Переваги:
- Багате оснащення;
- Просторий і зручний;
- Економічний.
Недоліки:
- Гарантія 2 роки / 50 тис. км;
- Не буває версії з МКПП;
- Лише одна комплектація.
4. Citroen C4 X
- Клас: компактний (С);
- Ціна в Україні від, €: 24 684.
Оригінальна 4-дверка французького бренду має просторий і затишний салон, великий багажник (510 л) і практичний захист по периметру кузова внизу. Добре, що і кліренс становить 15.6 см, адже в наших умовах це надзвичайно приємний бонус для седана. Що цікаво, місця в салоні Citroen e-C4 X, який є представником С-класу, насправді є не більше (а може і ледь менше), ніж всередині на клас меншого седана Citroen C-Elysee. Такі особливості компоновки платформи С4-го. Також з відносних недоліків – 3-циліндровий мотор 1.2 турбо (130 к.с.) в базовій комплектації і відсутність вибору трансмісії для України – тільки 8-ст. АКПП (гідротрансформатор). Це єдиний 3-циліндровий седан з турбонаддувом в даному списку від mmr.net.ua, що знижує ресурс двигуна з одного боку, зате забезпечує чудову паливну економічність – 5.7 л/100 км.
Переваги:
- Дуже комфортний і практичний;
- Економічний;
- Є дизельна версія 1.5 (130 к.с.).
Недоліки:
- 3-циліндровий бензиновий мотор;
- Наразі немає машин з МКПП;
- Не для спортивної їзди.
5. MG 5
- Клас: компактний (С);
- Ціна в Україні від, €: 13 333.
MG – це англо-китайська компанія-виняток. За даними mmr.net.ua автомобілі MG зарекомендували себе з кращого боку по всьому світу, в т.ч. в Європі, про що свідчить відповідна статистика продажів. Седан MG 5 пропонується в Україні навіть дешевше за нижчі класом моделі Citroen C3 та C-Elysee або Skoda Fabia. 4-дверний седан С-сегменту має здоровенний багажник (512 л), просторий салон на 5 чоловік та щедрий оберемок стандартного оснащення. Двигун і трансмісія на MG 5 консервативні та надійні: це 1.5-літровий бензиновий мотор (114 к.с.) та 5-ступенева механічна коробка передач. Паливна економічність MG 5 становить 6.8 л/100 км у змішаному циклі. Гарантія для седана в Україні – 5 років / 150 000 км. Окрім іншого, вартує зазначити, що усі складські «п’ятірки» зараз – 2022 року.
Переваги:
- Непереможне співвідношення ціна / якість;
- Просторий, надійний, збалансоване шасі;
- Недорогий в обслуговуванні.
Недоліки:
- У базової версії STD лише 2 подушки безпеки;
- Наразі недоступний з АКПП;
- Галогенові фари світять посередньо.
6. Toyota Corolla
- Клас: компактний (С);
- Ціна в Україні від, €: 26 785.
Іменитий японський седан зараз коштує особливо дорого, бо «дофейслівтингових» екземплярів залишилося не так багато і всі базові комплектації вже розкуплені. Недавно оновлені 4-дверні Toyota Corolla до нас ще «не доїхали». Якщо виходити з того, що є наразі, то найдешевша Corolla буде в комплектації Active з 1.6-літровим бензиновим двигуном (132 к.с.) і безступеневою АКПП (варіатор CTV). При цьому седан буде оснащено 2-зонним клімат-контролем, підігрівом передніх сидінь, підігрівом дзеркал, камерою заднього огляду, РК-дисплеєм панелі приладів, 16-дюймовими легкосплавними дисками та багато чим іще. Середня витрата палива такої Toyota Corolla – 6.2 л/100 км.
Переваги:
- Репутація бренду;
- Надійність, ліквідність;
- Хороше оснащення (не базових версій).
Недоліки:
- Наразі нема базових виконань;
- Дорога в обслуговуванні;
- Низький кліренс.
7. Hyundai Elantra
- Клас: компактний (С);
- Ціна в Україні від, €: 23 632.
Подібно до ситуації з Toyota Corolla, красуня Hyundai Elantra також отримала рестайлінг і поки такі машини ще очікуються в поставці в Україну. Натомість наразі на складах залишилися лише менш «ходові», дорожчі комплектації Elantra і то їх не так багато. Найдешевше, що можна ще взяти – це комплектація Style з 1.6-літровим бензиновим мотором (127 к.с.) та 6-ст. АКПП (гідротрансформатор). Середня витрата бензину для корейської 4-дверки з цієї зв’язкою становить 6.9 л/100 км. Але з більшою ймовірністю прийдеться доплатити за вже 2.0-літрову Elantra (159 к.с.), також з 6-ст. АКПП (гідротрансформатор) яка вже споживатиме бензину в розмірі 7.4 л/100 км. Обоє бензинових двигунів є традиційними «атмосферними» і за переконанням mmr.net.ua здатні надійно служити власнику не одну сотню тисяч кілометрів.
Переваги:
- Красива і елегантна;
- Непогана динаміка;
- Надійна.
Недоліки:
- Наразі нема базових виконань;
- Доволі жорстка на ходу;
- Низький кліренс.