У ЄС планують “автореволюцію” з 2030 року
До 2030 року чиновники хочуть зменшити рівень викидів вуглекислого газу від автотранспорту ще на третину.
Заступник голови Єврокомісії і європейський комісар з питань енергії Марош Шефчович виступив з ініціативою зробити двигуни внутрішнього згоряння на автомобілях, що продаються в Євросоюзі, значно «чистішими».
Як повідомляє британське видання Autocar, вже до 2030 року чиновники хочуть зменшити рівень викидів вуглекислого газу в ДВЗ ще на третину – до 66 грамів на кілометр. Таке рішення пояснює недостатнім стимулюванням європейських автовиробників з випуску електрокарів.
На думку чиновника, зараз місцеві бренди в цьому плані помітно відстають від конкурентів і не сильно вкладаються в розробку електромобілів.
Що цікаво, зовсім недавно Массачусетський технологічний інститут провів дослідження екологічності цих самих електромобілів. Для цього вчені взяли Tesla Model S P100D, BMW 7 Series 750i xDrive і Mitsubishi Mirage. В рамках дослідження в інституті підрахували обсяги викидів трьох моделей.
Як результат великий німецький седан за 270 тисяч кілометрів пробігу викине в атмосферу 95 310 кілограмів вуглекислого газу, маленький японський хетчбек очікувано не такий шкідливий і за цей же пробіг викине 46 980 кілограмів вуглекислого газу. В цей же час при виробництві електроенергії для Model S P100D наявними генеруючими підприємствами буде викинуто не менше 48 600 кілограмів вуглекислого газу. І це тільки на пересування цього авто.