Як розпізнати битий автомобіль, купуючи “з рук”

Після аварії кузов важко повернути до ідеального стану. Багато майстрів вважають, що краще придбати авто, яке ще не ремонтували. Якщо воно було в дрібних аваріях, можна для себе якісно відновити і не хвилюватися, чи добре його відремонтував попередній власник, передає segodnya.ua.

Навіть якщо замінити деталь і приварити її при правильній технології, не завжди вдасться забезпечити первинну міцність кузова. Якщо довелося переварювати дах або силові елементи – кузов не буде таким міцним і при такій аварії деформується набагато більше, ніж новий автомобіль. Крім цього, ремонт кузова — одна з найдорожчих робіт в автомобілі.

Автомобіль потрібно оглядати, коли той чистий, а на вулиці світло, бажано сонячно. Перша підозра щодо історії автомобіля повинна викликати лакофарбове покриття. В таку погоду буде краще видно дефекти фарби. Якщо візуально фарба виглядає добре, потрібно перестрахуватися і пройтися по кузову “товщиноміром”. Він покаже, які елементи кузова шпаклювали, а які – просто підфарбовували.

У десятирічного автомобіля фізично не може ідеально зберегтися фарба. Автомобіль без істотної поломки вкрай рідко фарбують. Вам можуть сказати, що автомобіль повністю перефарбували, тому що вдалося обдурити страхову компанію. Це також рідкісний випадок.

Якщо частина елементів відрізняється відтінком, свіжістю — авто було в ДТП. Якщо власник купив вживані запчастини (нові) і пофарбував їх у колір авто — в цьому нічого страшного. Гірше, якщо вирівнювали і шпаклювали старі елементи. Шпаклівка з часом може тріскатися. Тріщина спричинить за собою дефект фарби і в цьому місці почнеться корозія.

Але найгірше, коли крім навісних кузовних елементів постраждали і силові. Якщо перефарбовані двоє дверей, перевірте центральну стійку кузова. Також варто перевірити під переднім бампером, якщо той перефарбували. Зокрема, чи не тече радіатор і неушкоджений “телевізор”. Авто, в якому змінювали силові елементи, краще не купувати. Потрібно дивитися на місцях зварювання кузовних елементів, чи заводські вони. Для гарантії, перед оглядинами можна “погуглити” конкретну марку автомобіля і подивитися, як виглядають її місця зварювання.

Зазори між кузовними елементами повинні бути рівними. Як між дверима, капотом і крилами. Якщо зазори не однакові, то кузовні елементи ремонтували.

Після цього перевірте коди на всіх вікнах. Вони повинні збігатися. Але треба робити поправку на те, що лобове скло часто міняють через попадання каміння на дорогах. Також власник може запевняти вас, що одне з вікон розбили злодії.
Про те, що авто брало участь в аварії, можна дізнатися і завдяки оптиці. Якщо у фарах або задніх ліхтарях є волога і вони запітніли, значить, у цю частину був удар. Після удару оптика тріскається і починає пропускати вологу.


Не пропустіть