На якій машині вчитися водити

З чого починається водій?

Нерідко охочі сісти за кермо задають питання, «На якій машині вчитися водити?». Вибір машини для перших своїх кілометрів в чому залежить від мети, яку перед собою ставить учень. Наприклад, бажаючий стати гонщиком, повинен відразу сісти на авто зі спортивним «ухилом», мисливець – на позашляховик і так далі. І щоб чіткіше відповісти на питання, «На якій машині вчитися водити?» Необхідно по порядку розібратися з деякими загальними особливостями автомобілів. Але перед тим як почати перераховувати по пунктах ці особливості, варто відразу зазначити, що для навчання не обов’язково купувати стару «руїна».

Деякі водії іноді радять починати вчитися водити на старій машині, щоб краще засвоїти технічну частину. Навіщо? За технічною частиною цілком можуть простежити фахівці з СТО, а ось часті поломки і велика витрата палива, який властивий старим авто, однозначно не сприятиме навчанню. Адже стаж водія – це не час, а кілометри! Отже, розберемося по порядку, на якій машині вчитися водити?

Передній, задній або повний привід?

У всіх типів приводу є свої переваги і недоліки. Переднім приводом сьогодні оснащуються практично всі легкові автомобілі. Технологія передніх ведучих коліс найдешевша і досить практична. Передньопривідне авто відрізняється кращою прохідністю, в порівнянні з задньопривідним, на ньому добре їздити по снігу, в бруд, ожеледь, та й по чистому асфальту. Серед недоліків переднього приводу можна відзначити його боязнь зносу передньої осі в поворотах. Також передній привід «не любить» затяжні спуски (особливо в ожеледь) і калюжі. Щодо ж технічної сторони варто відзначити, що передній привід частіше ламається, ніж задній і вимагає більшого догляду, серед якого заміна пиляків, заміна мастила, а з певним пробігом і заміна ШРУСов.

Задній привід більш комфортний, краще входить в повороти, а при спуску в ожеледь дуже ефективно гальмує швидкістю. Однак задній привід більш схильний до заметів по ожеледі, що вимагає дуже акуратного «поводження з педаллю газу» і, особливо, при їзді на підйом. Також задній привід не так просто як передній проходить бруд, сніг та інші види бездоріжжя. Задній привід вважається самим надійним з усіх трьох типів приводів авто. Він не вимагає частого обслуговування і служить досить довго.

Повний привід поєднує в собі всі достоїнства вищеописаних двох типів. Як виняток, деякими водіями пересіли з переднезаднепріводних автомобілів відзначається деяка незрозумілість поведінки машини. Однак це лише з перших поїздок на такому авто і дану невиразність не можна вважати недоліком. А от серед недоліків варто відзначити, що автомобілі з повним приводом більш дорогі, як в покупці, так і в їх обслуговуванні. Також як правило, автомобілі з таким типом приводу менш економічні.

На закінчення частини «про приводах» варто відзначити, що на будь-якому з них можна навчитися і оволодіти водінням автомобіля досконало. Тому винятково перевагу тому чи іншому виду приводів можна віддавати лише дотично спеціальних автомобілів. Наприклад, в основному оснащуються заднім приводом гоночні та вантажні авто. Передній привід сьогодні ставиться на більшість легкових автомобілів. Повним приводом оснащуються позашляховики, гоночні і вантажні автомобілі.

Тому щодо вибору приводу автомобіля варто або керуватися специфікою автомобілів, які ви в майбутньому бажаєте водити, або сміливо вибирати будь-який вподобаний автомобіль незалежно від його типу приводу.

На російській або зарубіжної краще вчитися водити?

Як не дивно, але це найчастіше питання, на яке не можна відповісти однозначно. Немає різниці на автомобілі якого виробника вчитися їздити. Можна виділити лише те, що на російських автомобілях практично не зустрічається автоматична трансмісія. Отже, хто бажає їздити на “автоматі” може розглядати лише імпортні варіанти.

Чи краще почати вчитися водінню на автоматі?

Безумовно, що простіше вчитися їздити на автоматі. На машині з автоматичною трансмісією проїхавши лише кілька тисяч кілометрів можна сміливо починати їздити по місту. На авто з механічною коробкою передач, щоб виїжджати в місто, необхідно більш ретельно відточити свою майстерність. Також варто відзначити, що деякі водії вважають, що якщо навчитися їздити лише на “автоматі”, то на механіку потім не можна буде легко пересісти. Але, по-перше, можливо і не знадобиться пересідати на механіку, а по-друге навчившись їздити на “автоматі”, освоїти зчеплення і важіль перемикання передач все одно буде набагато простіше, ніж починати з «нуля».

Як вибрати автошколу?

Так, зараз досить багато з’явилося автошкіл, які все рекламують себе як кращих. Тому, насамперед, необхідно керуватися відгуками близьких і, звичайно ж, ціною. Значну роль також зіграє і розташування, і автомобіль, умови навчання і розпорядок днів. І в якій би ви автошколі не вивчив, вам все одно необхідно буде постійно відточувати свою майстерність самостійно.


Не пропустіть