Питання – мити чи не мити агрегат вашої машини насправді простий – мити потрібно, проблема в тому, як, з якою інтенсивністю і в якій послідовності це робити.
Теоретично моторні відсіки сучасних транспортних засобів добре захищені від забруднень. Однак якщо машина не нова, експлуатувалася в жорстких режимах, наприклад, на бездоріжжі, очищенню підкапотного простору важливо приділити увагу.
Головним брудним елементом тут буде радіатор, в сотах якого згодом засідають пух, листя, пісок, сіль і комахи. Так створюється деякого роду пробка на шляху повітряних потоків і, як наслідок, двигун починає перегріватися, а вірним індикатором даного процесу є часто працюючий вентилятор системи охолодження.
Також важливо регулярно очищати, а при сильному забрудненні – ретельно мити акумулятор і забруднені дроти. Неохайні елементи системи електропостачання можуть призвести до погіршення запуску двигуна і швидкої розрядки акумуляторної батареї.
Чимало з вас бачили наступну картину – працівник мийки направляє «Керхер» на силовий агрегат і щосили поливає його під тиском 150 бар. При подібному «артобстрілі» дуже легко завдати шкоди електропроводці, різним реле і датчикам навіть незважаючи на те, що останні, як правило, мають захисні кожухи.
Якщо ви боїтеся ризикувати, побоюючись залити або пошкодити важливі вузли і електропроводку, варто застосувати пару.
Суть методу полягає в подачі сухої пари температурою понад 150 ° С під тиском на забруднені зовнішні елементи двигуна. Таким чином бруд і масляні плями ефективно прибираються, а волога в місцях електроконтактів не накопичується.