Які двірники вибрати

А втомобільние двірники, які погано справляються зі своїм безпосереднім завданням, в рази знижують рівень безпеки водія (і пасажирів). Тому, до вибору цієї невід’ємної комплектуючої частини автомобіля потрібно підходити з максимальною відповідальністю. Про те, на що потрібно звернути увагу при виборі двірників, піде мова далі.

1. Тип автомобільних двірників.

Основні типи двірників – каркасні і безкаркасні. Каркасні мають каркас з металу, що робить їх «сезонними». Їх рекомендується використовувати тільки в теплу пору року. Взимку ж, що потрапила в отвори каркаса вода замерзає, і щітка достатнім чином не прилягає до скла, що порушує роботу склоочисника.
Альтернатива – безкаркасні двірники, що складаються з гумки і пружною притискної пластини. Переваги цього типу двірників очевидні: вони всесезонні і мають низьку парусність. З недоліків – неможливість заміни гумки, що вийшла з ладу і не універсальність таких двірників (тому щітка повинна повторювати форму конкретного скла), а значить, і більш висока ціна. За інших же рівних умовах, вибір, звичайно, на стороні безкаркасних склоочисників.

2. Довжина щітки.

Зрозуміло, що більш довга щітка очищає велику поверхню скла. А так як практично на всіх сучасних автомобілях по два (або навіть три) двірника, то встановлюючи щітки більшої довжини, необхідно враховувати їх взаєморозташування (щоб уникнути зачеплення при роботі). Також, необхідна буде коригування регулювання форсунок омивача (на велику площу).
Але в справі збільшення довжини щіток є одне «АЛЕ». Це призводить до того, що тиск стрічки на скло знижується, а, значить, погіршується якість його очищення. Тому, все-таки, встановлювати більш довгі (чим заявлені виробником) щітки небажано.

3. Тип кріплення склоочисника.

Тип кріплення двірників у функціональному відношенні особливої ​​«погоди не робить» (якщо кріплення в робочому стані), хіба що варіанти кріплення меншого розміру покращують аеродинамічні характеристики (що помітно тільки при швидкості понад 150 км / год) і зовнішній вигляд склоочисників. Типів кріплення на сьогоднішній день безліч: гачок, бічний затиск, кнопка, байонет, бічний штир; менш поширені широкий (американський) гачок, перевернутий гачок, гачок з додатковими затисками. І таке розмаїття, в основному, пов’язано лише з бажанням виробників отримати додатковий дохід від продажу рідкісного виду кріплення. Найпоширеніше ж кріплення, – гачок. А переваги склоочисників з таким кріпильним елементом полягають в тому, що вони універсальні, і їх можна купити в будь-якому магазині автозапчастин або АЗС.

4. Матеріал щітки.

Сама «бистровиходящая» з ладу частину двірників – гумка. Тому матеріал, з якого вона складається, вдосконалюється і стає все більш багатокомпонентним і багатопрофільними. Ідеальна основа – натуральний каучук (з додаванням силікону або ін. Синтетичних компонентів). Застосовується також, напилення (найчастіше – графітове), а на нього деякі виробники (наприклад, японські) наносять шар полімеру. Отже, якість гумки залежить від багатокомпонентності її складу, власне, як і ціна.


Не пропустіть