Експерти розповіли, чому не варто їздити на низьких обертах двигуна

Їзда на низьких обертах дозволяє заощадити пальне, але «вбиває» силовий агрегат автомобіля.

Експерти нагадують, що за кожен оберт колінчастого валу насос автомобілів перекачує один і той же об’єм оливи. Цей насос генерує надлишковий тиск, що стравлюється за допомогою перепускного клапана і на низьких обертах тиск може бути недостатнім.

У відносно нових та доглянутих автомобілів проблем із тиском оливи зазвичай не виникає, а у машини з пробігом понад 100–150 тис. км можуть виникнути проблеми через відкладення у каналах.

Також варто згадати, що олива необхідна не лише для змащення елементів, що труться, але і для відведення зайвого тепла. Під час роботи двигуна виникає детонація і це негативно впливає на стан силового агрегату. Через підвищені вібрації руйнуються підшипники валів двигуна, коробки перемикання швидкостей і опори силового агрегату.

Від низьких обертів дуже сильно страждають поршні та вкладиші колінчастого валу, а на стінках циліндрів стрімко збільшується нагар. Варто пам’ятати і про те, що у разі екстреної необхідності швидко прискоритись на низьких обертах не вийде, а збільшення подачі пального ніяк не вплине на динаміку.


Не пропустіть