7 фатальних помилок при заміні оливи у двигуні автомобіля

Заміна оливи у двигуні – одна з найпростіших, але водночас важливих операцій, пов’язаних із технічним обслуговуванням автомобіля. Яких помилок у цій справі водії припускаються найчастіше, розкажуть експерти.

Перша помилка – великий інтервал між замінами. Справа в тому, що 15 тисяч кілометрів, які вказані в інструкції більшості сучасних авто, краще скорочувати приблизно вдвічі. Так двигун зможе працювати стабільніше і довше.

Другий момент, про який варто пам’ятати, стосується недбалого ставлення деяких автосервісів до своєї роботи. Тому експерти рекомендують особисто бути присутнім у сервісній зоні під час заміни оливи або освоїти цю операцію самостійно.

Третя та четверта помилки стосуються застосування невідповідної оливи та неякісного фільтра. І якщо з рідиною все зрозуміло, то, говорячи про фільтр, експерти відзначають, що погано відфільтроване мастило прискорює зношування деталей газорозподільного механізму, шатунно-поршневої групи і колінвала.

П’ята помилка – непотрібні промивання. Змінюючи оливу, деякі водії заливають разом із ним так звані «п’ятихвилинки», сенсу від яких насправді небагато – марна трата часу та грошей, упевнені експерти.

Шоста помилка стосується додаткових присадок. В даному випадку йдеться про те, що справному двигуну присадки не потрібні, а якщо з’явилися стукіт, оливу почало «під’їдати», то їх використання точно не допоможе.

Сьомої помилки припускаються ті, хто, змінюючи оливу, не купує літр такої ж на долив. Як відомо, проста зміна режиму експлуатації може підвищити витрату оливи, і її рівень різко впаде.


Не пропустіть