Наповнення відпрацьованою оливою порогів машини — один із найдавніших способів захисту кузова від іржі. Однак, перевірений роками метод підійде не для всіх машин.
За словами експертів, нова олива здатна лише трохи уповільнити процес окислення внутрішніх порожнин. Тобто витрати будуть чималі, а ефект сумнівний. У випадку зі старою оливою – ситуація не краща.
Зрештою, багато хто не знає, як правильно проводити процедуру. Заливка лубриканта через зливні отвори – довге і дуже брудне заняття. Крім того, можна перестаратися. Тоді при першій поїздці існує великий ризик, що склад почне виливатися з технологічних отворів кузова. Потрапивши на шини, він на мить погіршить їхнє зчеплення з дорогою. Це потенційно аварійна ситуація. Особливо на високій швидкості.
Крім того, у процесі експлуатації мастило починає шукати вихід, адже це рідка субстанція, і знаходить його через дренажні отвори. У сучасних авто вони досить тонкі й швидко забиваються. Згодом у зливі виникає «пробка», яка поступово призведе до утворення нової корозії.
Як бачимо, не всі дідівські методи обслуговування машини корисні.