Експерт розповів про можливі проблеми при заміні вітрового скла в авто

Заміна вітрового скла на перший погляд здається простою та поширеною послугою. Про те, які проблеми можуть виникнути під час заміни лобового скла, читайте далі.

Після непрофесійно виконаної установки водії нерідко стикаються з проблемами: протіканнями під час дощу або миття, «з’їжджанням» нового скла, непрацюючі датчики або пошкодження лакофарбового покриття кузова.

Нюанси процедури є як у випадку з новою машиною, так і старим автомобілем. Наприклад, при встановленні лобового скла на нові автівки важливо розуміти, що сучасне скло — це маса датчиків, сенсорів, камер. Модуль, в якому об’єднані датчики дощу та світла, часто розташований у верхній частині вітрового скла за дзеркалом заднього огляду. Там же найчастіше розташовані відеокамери, які відповідають за коректну роботу інтелектуальних систем допомоги водієві.

Якщо заміна скла потрібна старому автомобілю, то тут фахівцям важливо виявити та усунути будь-які осередки корозії. Якщо їх залишити без уваги, то іржа сприятиме відшаровуванню герметика, виникне ризик протікання.

Процес установки лобового скла включає кілька етапів. Майстри закривають захисними панелями та плівкою салон авто, щоб уникнути будь-яких пошкоджень. Після цього спеціальним обладнанням акуратно зрізають старе скло та ретельно видаляють залишки герметика, а рамку обробляють праймером. Якщо на рамці вітрового скла або даху автомобіля буде виявлена іржа, то кожне вогнище зачищають та обробляють. Після цього електричним пістолетом наноситься новий герметик. Важливо, щоб це був сучасний матеріал, який дозволить експлуатувати авто через годину після установки. Далі вклеюється нове скло, проводиться підключення датчиків.

Після вклеювання скла можна їхати буквально відразу, але рекомендується залишити машину в нерухомому стані на 2-3 години.


Не пропустіть