Навіщо досвідчені автомобілісти на літо змінюють кришку радіатора

Переважна більшість автомобілістів упевнена, що кришка радіатора охолодження двигуна призначена виключно для того, щоб не давати антифризу виливатися із системи. Насправді, це не так.

Від цієї кришки безпосередньо залежить тиск у системі охолодження двигуна. Справа в тому, що в кришці радіатора укладено два клапани. Один стежить за тиском усередині системи і при його перевищенні відкривається, випускаючи зайве.

Другий клапан працює при охолодженні двигуна. Після зупинки двигуна, зі зниженням температури антифризу, в системі охолодження знижується і тиск. В результаті падіння тиску може навіть «зім’яти» патрубки і порушитися герметичність з’єднань. Щоб уникнути такого ефекту, «атмосферний» клапан в потрібний момент впускає в систему охолодження повітря. Іноді обидва ці клапани об’єднані в єдину конструкцію.

У спеку мотор будь-якого авто працює у важких умовах: знижується ефективність його охолодження. При цьому різко збільшується ймовірність перегріву.

Таке явище небезпечне тому що через нього може не витримати і луснути в слабкому місці один з патрубків з антифризом. Або що ще неприємніше, прокладка головки блоку циліндрів. В цьому випадку рідина, що охолоджує, починає надходити в камеру згоряння мотора, а вихлопні гази – в систему охолодження. Підсумок – необхідність серйозного ремонту двигуна.

Щоб уникнути такого сценарію, досвідчені автомобілісти на літо змінюють кришку радіатора. Подібний «тюнінг» дозволяє уникнути критичних величин тиску в системі охолодження двигуна і тим самим запобігає ситуаціям, що призводять до капремонту силового агрегата.


Не пропустіть