Літо – спекотна пора, нехай іноді і видає пару днів прохолоди. Затори, двигун закипає, а під рукою лише вода. Що ж робити?
Серед водіїв є дві думки щодо води в системі охолодження двигуна. Автомобілісти зі стажем вважають, що нічого страшного в цьому немає, особливо влітку, коли заморозків не передбачається. Молодше покоління, вирощене на суворому маркетингу, навпаки, переконане: жодної краплини води у радіаторі, шлангах, двигуні та розширювальному бачку бути не може! Істина в тому, що помиляються і ті, й інші.
По-перше, вода в системі охолодження автоматично призводить до появи іржі та корозії, що у результаті виливається в ремонт. Іржавіє помпа, іржавіють металеві труби, та й сам двигун зсередини такому «компоненту» радий не буде. Адже сучасні антифризи не лише охолоджують, а й захищають, і промивають систему.
Більше того, вони теж випаровуються у заторах та під час сильної спеки, але роблять це значно повільніше, дозволяючи в рази рідше відкривати капот і доливати рідину. Взимку, звичайно, ні про яку воду і мови бути не може – при замерзанні полопається все: від розширювального бачка до елементів двигуна.
Як відомо, навіть попри наявність антифризу вода в системі є і нікуди вона не подінеться. Будь-який замкнутий контур так чи інакше отримує свою дозу конденсату. У самих антифризах вода також є, причому вона періодично википає, змушуючи водія поповнювати систему.
Тому, якщо під рукою немає потрібного антифризу для поповнення системи охолодження, можна долити звичайної дистильованої води. Нічого з автомобілем загалом та двигуном зокрема не трапиться.