З настанням холодів страждають численні вузли та агрегати авто. Чимале навантаження відчувають і гальмівні механізми, які досить чутливі до зниження температури. Саме тому експерти не рекомендують в холодну пору року надовго залишати автівку на «ручнику».
Класичне стоянкове гальмо в салоні автомобіля є рукояткою з фіксатором і металевим тросиком. При замерзанні води, що потрапила в механізм, «ручник» може просто заблокуватися. Набагато гірше — зламатися. Тим більше, що привід і так з часом повільно, але вірно втрачає свої властивості.
Волога, проникаючи в конструкцію вузла та замерзаючи між гальмівним диском і колодкою, досить швидко їх дезактивує. Зірвати замерзлі колодки, звичайно, можна, але є ризик пошкодити механізми і розірвати трос. Втім, різкий старт з місця теж не завжди нівелює проблему, а тому доведеться розігрівати деталі феном або гарячою водою. Безперечно, барабанні гальма страждають набагато частіше, ніж їх дискові аналоги. Останні вентилюються, забезпечуючи захист від застою води.
Що стосується електронного гальма стоянки, то привід тут – електромеханічний, що «прикусує» колодки набагато ефективніше ручного механізму. Іншими словами, вищезгадані проблеми для автоматичної конструкції набагато актуальніші. Та й ремонт її у разі поломки обійдеться набагато дорожче.
Щоб уникнути негативних наслідків, експерти рекомендують використовувати стоянкове гальмо лише при короткочасних стоянках.