Корозія, що з’явилася на кузові автомобіля, найшвидше роз’їдає його задню частину, включаючи нішу запасного колеса з боку землі, місце кріплення підрамника та колісні арки. Причина в тому, що саме на задні елементи найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода тощо.
Ще одним «слабким місцем» автомобілів із погляду корозії експерти називають пороги. Іржа на них найчастіше з’являється у тих місцях, які із заводу закриті спеціальними пластиковими накладками. В результаті під час експлуатації під ними накопичуються бруд і пісок, що провокують процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середина автомобіля захищена краще, тому волога та пісок потрапляють у ці місця рідко. Найменше страждає передня машина – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай тепло і найменш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими потрібно ретельно вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.