Експерти назвали головні помилки під час перевірки рівня оливи у двигуні автомобіля
Чимало автовласників припускаються помилок при проведенні такої простої процедури, як перевірка рівня оливи в двигуні. Як правильно, і як часто потрібно робити це, читайте у матеріалі MMR.
Про те, чи потрібно перевіряти рівень оливи на «гарячу», чи вже коли двигун остигнув, автолюбителі сперечаються досі. Однак єдино правильної відповіді на це питання немає.
У деяких мануалах рекомендують проводити перевірку рівня оливи на холодному двигуні, але це швидше виняток, ніж правило. Експерт радить діяти так: після поїздки заглушити мотор, почекати не менше 15 хвилин, щоб змащувальна рідина стекла в піддон картера, і приступати до перевірки. Тобто має бути заглушений двигун, і ще гаряча олива, яка максимально спустилася із системи в піддон. Крім того, на деяких автомобілях щупи мають дві позначки: Hot для перевірки на гарячому двигуні та Cold на агрегаті, що остигнув.
Для отримання правильного результату недостатньо витягнути щуп і мигцем подивитись на нього. Спочатку необхідно витягти щуп, протерти його чистою серветкою, потім знову опустити його, зачекати на хвилину і акуратно витягти. Важливо також утримувати щуп вертикально вниз, не допускаючи стікання оливи. Тільки в цьому випадку вимірювання буде правильним.
Також необхідно звернути увагу і на те, де припарковано автомобіль перед перевіркою. Це має бути максимально рівна поверхня без ям та ухилів, всі чотири колеса автомобіля повинні бути розташовані на єдиній рівній площині без перекосів будь-якої сторони. Зайвий вантаж та пасажири в автомобілі також можуть вплинути на коректність перевірки.