Експерти розповіли, чи варто обклеювати лобове скло авто спецплівкою

«Бронювання» плівкою фар та капота, крил та рамки лобового скла давно стало звичною процедурою при покупці нового, особливо дорогого автомобіля. Також автосервіси пропонують затягнути плівкою лобове скло. Чи варто це робити, з’ясував портал MMR.

На українських дорогах, на жаль, багато піску та іншого сміття, тому навіть новий автомобіль всього через рік обростає десятками слідів експлуатації на кузові: сколами, подряпинами та іншими вкрай неприємними непорозуміннями. Єдиний захист — плівка, яку можна клеїти виключно на новий автомобіль, який ще не бачив вуличних сюрпризів.

Лобове скло теж можна затягнути плівкою, що суттєво продовжить термін служби, але медаль має і зворотний бік. Справа в тому, що плівка — досить м’яка і сильніше схильна до стирання, ніж скло, а двірники по ній «працюватимуть» так само агресивно. В результаті захисне покриття швидко зітреться, знижуючи, особливо в темний час доби, оглядовість, що позначиться на безпеці. Крім того, якщо зекономити на самій плівці, то вона швидко стане матовою.

Нанесення якісної плівки на «лобовуху», яка прослужить кілька років і не зіпсує оглядовість, обійдеться приблизно в 250-300 доларів. Чи варто вдаватися до цієї процедури водієві, лобове скло на автомобілі якого коштує ті самі гроші? Звісно, ​​ні. Простіше періодично міняти скло і не створювати собі зайвих проблем.

Чи варто клеїти захисну плівку та міняти її кожні два-три роки? Звісно, ​​варто, якщо у вас Bentley чи  інше преміум-авто. Водночас для масових моделей така процедура фінансового сенсу не має.