Вибираємо автомобіль: бензиновий або дизельний?

Залежно від того, який двигун встановлений, всі машини можна розділити на два види: працюють на дизельному паливі і використовують бензиновий мотор. Незважаючи на те, що немає єдиної думки про те, дизельний мотор краще або ж бензиновий, обидва вони мають армії шанувальників. Солярка використовується як дизельне паливо, і крім вантажних і легкових автомобілів нею так само заправляють військову техніку, сільськогосподарську, тепловози і т.д. У Росії частину автомобілістів заправляють свої машини «по знайомству”. Багато хто знає, що можна купити солярку високої якості у машиністів, так як сфера, в якій вони працюють, пред’являє досить високі вимоги до пального, наприклад, надійність і безпека при помірному температурному режимі. У трактористів купувати дизельне пальне не варто, як і у незнайомих особистостей: є ймовірність того, що ви заглохніте в невідповідному місці в зимовий час.

Який мотор краще?
Свічки розжарювання підпалюють пальне в «дизелі», а в бензиновому паливо спалахує від іскри, виробленої свічкою запалювання. Це основна відмінність між цими двома моторами, хоча в обох випадках відбувається займання паливної суміші. Проте виробництво бензинового мотора на 25% -30% дешевше, ніж дизеля, так як створення мотора, що працює на солярці, складніше, і розуміють це не все. При створенні дизельного двигуна задіяні більш складні технології, застосування яких вимагає мало не космічних технологій. Наприклад, з прецизійною точністю виготовляються запасні частини для Cummins, що встановлюються на вантажну і спецтехніку. Витрата пального значно відрізняється. Дизельний двигун менш витратний у використанні, ніж бензиновий. При розрахунку на сотню км різниця може становити від двох до п’яти літрів.

Але бензиновий двигун має велику прийомистість, ніж дизельний (мотори, що працюють на солярці, велика рідкість в спорт-карах). Тут можна провести паралель з вибором фар: полікарбонатні або зі скла? У зимову пору року, коли встановлюються низькі температури, дизельне паливо густіє, і висока ймовірність того, що машина затихне. Але це в основному варто віднести до старих машин. В автомобілях сьогоднішніх днів, що використовують мотори, що працюють на дизельному паливі в широкому діапазоні температур. При їх створенні враховуються температурні особливості експлуатації, і такі машини практично не поступаються автомобілям, що використовують в якості рушійної тяги бензинові мотори. Головні правила для автовласника – використовувати пальне тільки високого класу, а в холодну пору року заливати зимове дизельне паливо. Тому переваги і недоліки кожного типу мотора врівноважують один одного. У кожному разі, вибір між дизелем і бензиновим движком суто індивідуальний, однозначних думок на цей рахунок немає.


Не пропустіть