Що робити, якщо плавають обороти карбюраторного двигуна?

У цій замітці ми розповімо, що робити, якщо на карбюраторному двигуні плавають обороти холостого ходу і допоможемо більше не робити помилок, які можуть до цього призвести. І так почнемо, у вас нестабільно працює двигун на холостих, обороти плавають, а двигун при цьому починає трястися. Все це можна виправити іноді не обов’язково звертатися до фахівців, а можна спробувати усунути несправність самому. Залазимо під капот і першу чергу викручуємо свічки, в більшості випадків свічки будуть брудними і у них буде присутній чорне матове напилення. Свічки потрібно буде прочистити ганчірочкою і добре ошкурить наждачним папером, але краще, звичайно, замінити на нові. Ставимо свічки на місце, після чого знімаємо з карбюратора металеву круглу коробку там, де стоїть повітряний фільтр. З правого боку карбюратора вкручений електромагнітний клапан (датчик холостого ходу).

І тут зустрічається часта помилка автолюбителів, коли вони не закручують міцно датчик холостого ходу. Знімаємо клему з датчика, після чого викручуємо його. На кінці датчика варто жиклер. Акуратно знімаємо його і добре продуваємо, оскільки якщо клапан був погано закручений, в Жиклер можуть залишитися смітинки. Після цього ставимо жиклер на місце, укручуємо датчик холостого ходу назад в карбюратор і добре затягуємо (зручно закручувати датчик ХХ звичайним ріжковим ключем на 14). Після цього оглянемо другу камеру карбюратора: якщо підсос повністю загнулася всередину, а заслінка у другій камері карбюратора прикрита з лівого боку на трехплечего важелі, треба послабити гайку і підтягти тросик цієї заслінки. Тепер можна завести машину.

Якщо і після цього обороти продовжують плавати, з лівого боку карбюратора трохи нижче трехплечего важеля знаходяться два болта, які необхідно буде відрегулювати. Звичайно, можна було з самого початку зробити онлайн діагностику авто, але ж ми хочемо налаштувати двигун своїми руками, вірно? Якщо ви вирішили не відступати, то лівий болт служить для регулювання подачі палива під час їзди автомобіля, а правий болт контролює подачу палива на холостому ходу. Поверніть правий болт в праву сторону – це збагатить подачу палива, якщо ж не допоможе, то в протилежну сторону – це зменшить подачу палива. Як правило, це основні причини, чому плавають обороти карбюраторного двигуна на холостому ходу. Так само не забувайте своєчасно міняти повітряний фільтр і фільтр тонкого очищення палива, який також може бути забруднений. Ми розглянули найбільш простий випадок, звичайно, часто зустрічаються несправності, які однією лише регулюванням не усунути і тоді волею-неволею доведеться звертатися в якій-небудь автосервіс. Удачі вам на дорогах і дотримуйтесь правил дорожнього руху.


Не пропустіть