Топ-4 ознак, що «автомат» ось-ось зламається
Профільні експерти назвали Топ-4 ознак, що «автомат» може ось-ось зламатися. Фахівці відзначають, що стає все більше машин з автоматичною коробкою передач, однак звиклі до МКПП водії ніяк не можуть призвичаїтися до нового механізму.
Визначити, коли автоматична трансмісія працює коректно, а коли – ні, їм досить складно. Фахівці підготували Топ-4 ознак, які вказують на існування серйозної проблеми. На першому місці списку виявилася пауза в момент включення режиму «D» . Щоб транспорт привести в рух, селектор слід перевести в положення «D». Якщо «автомат» працює правильно, повинен відразу відбутися невелике клацання. Це говорить про те, що можна їхати. У разі, коли АКПП затримує сигнал, значить, в ньому присутня несправність. На другому місці рейтингу знаходиться рух ривками. Автоматична трансмісія славиться тим, що забезпечує дуже плавну їзду, тому рух з посмикування повинні стурбувати власника. Також сигналом про те, що з «автоматом» щось не так, є ривки в момент перемикання швидкостей. Зазвичай це вказує за зношеність фрикційної муфти.
Замикає список шум під час руху. Якщо з моторного відсіку чуються сторонні звуки, значить, існує серйозна проблема. Експерти вважають, що нічого критичного в такій ситуації зазвичай немає, джерелом шуму може виявитися зношений підшипник. Якщо деталь замінити, проблема зникне.