Матеріали, які чомусь забувають міняти автомобілісти

За статисткою, далеко не всі власники машин неухильно дотримуються рекомендацій виробника, що стосуються сервісу.

Тобто, в нормі всі автомобілісти звикли періодично міняти масло в двигуні або гальмівні колодки. Але що стосується решти – в цьому часто спостерігаються прикрі проблеми. Знання та виправлення яких може істотно продовжити термін служби авто і навіть підвищити безпеку на дорозі.

Масло в трансмісії. З ним підводить те, що нерідко в експлуатаційному посібнику можна виявити рядки про те, що воно залито на заводі на весь передбачуваний термін служби автомобіля. Однак, це тільки теорія. Тоді як на практиці, АТФ-рідина з часом накопичує крихітні металеві елементи, що сприяє прискорений знос трансмісії. У профілактичних цілях, трансмісійне масло рекомендується міняти з частотою кожні 50-70 тисяч км пробігу.

Гальмівна рідина. Важливо розуміти, що гідравліка прямо впливає на ефективність роботи гальм. Так, в процесі їзди гальмівна рідина змішується з водою, а коли виникає потреба в гальмуванні – температура рідини здатна підскакувати до сотень градусів. Якщо ж пропорції води в рідині перевищують певну межу – гальмівна рідина взагалі може закипіти, а це в свою чергу створює ризик відмови гальм, наслідки якого, мабуть, в поясненні не потребують.

Антифриз. Фахівці рекомендують оновлювати охолоджуюча рідина раз в 2-3 року. Справа в тому, що тривала експлуатація позбавляє антифриз початкових властивостей, в результаті чого він не так добре охолоджує мотор, а ще, в двигуні на металевих елементах з’являються плями іржі. Далі в перспективі, коли настає зима, погана охолоджуюча рідина просто застигає, після чого – розривається бочок і ламається радіатор. Щоб привести все в порядок – потрібно дорогий ремонт. Хоча на ділі – потрібно всього лише вчасно міняти антифриз.

Антикорозійна обробка кузова. Не секрет, що кузов – за вартістю перевершує всі інші частини автомобіля. І поки автомобілем користуються – на ньому неминуче можуть з’являтися всілякі дрібні подряпини, через них в метал з легкістю проникає волога, вода і це веде до процесів окислення, а далі – іржа поширюється практично нестримно. Антикорозійну обробку кузова необхідно виконувати завчасно, з частотою раз в 1-2 року, а якщо раптом виникли навіть найменші пошкодження лакофарбового шару – їх потрібно усувати якомога швидше.

Рідина для гідропідсилювача. На гідропідсилювач керма покладається важлива функція – він значно спрощує керування автомобілем. Але для цього – потребує спеціального олії, тобто особливого технічного мастила. Її необхідно вибирати, враховуючи, чи має вона допуск від виробника авто і міняти з частотою раз в 2 роки.

На закінчення варто сказати, що всі перераховані дії – не видаються чимось складним або дорогим, але в перспективі – значно здатні поліпшити життя автомобіліста.


Не пропустіть