Як обдурити датчик витрати палива.

У роботодавців виникають підозри про розкрадання палива в автомобілях організації. Щоб розвіяти сумніви, роботодавці приймають рішення контролювати витрату палива. Є 2 методу: контролю рівня палива і витрати палива. Ця стаття оповідає про другому методі і як обдурити датчик витрати палива.

Історія появи датчика витрати палива.

Перший датчик витрати палива (ДРТ) був пов’язаний з бортовим комп’ютером автомобіля. Розробники оснастили ним легковий автомобіль невеликого об’єму. Даний датчик носив інформаційний характер. На бортовому комп’ютері був показаний середня витрата палива на 100 кілометрів. У сучасних автомобілях даний показник є практично в кожній машині.
Далі на автомобільний ринок прийшла необхідність контролю витрати палива. Оскільки даний контроль дозволяє роботодавцю заощадити значну суму грошових коштів. Розробники винайшли датчик витрати палива, який продається на ринках в окремому вигляді.
В даний час датчик витрати палива відмінно зарекомендував себе на ринку. Багато роботодавців набувають їх на свої фірми. У той же час водії автотранспортних засобів задаються питанням: «Як обдурити датчик витрати палива?»

Як обдурити датчик витрати палива

Для чого призначений датчик витрати палива.

Датчик витрати палива призначений для обліку витрати палива. Даний датчик запобігає викраденню, злив палива. В основному, його встановлюють на великовантажні автомобілі. Економія після його установки для роботодавця досить велика. Але все-таки деякі водії придумали, як обдурити датчик витрати палива. Останнім часом розглянутий датчик стали встановлювати на складах, де зберігаються паливно-мастильні матеріали.

Існує кілька видів датчиків витрати палива.

– Датчик миттєвої витрати палива. Він являє інформацію про витраченого палива після контрольного заміру.

– Імпульсний датчик витрати палива. Він передає інформацію в імпульсах. Різниця імпульсів дорівнює витраті палива. Також потрібно створювати таблицю перетворень для розрахунку витраченого палива за один імпульс.

– Датчик абсолютного витрати палива. Він показує інформацію про витраченого палива за весь період використання автомобіля.

Також є 2 системи контролю витрати палива. Система проточного типу являє інформацію про миттєву витрату палива. Мінус цієї системи в тому, що виробники автомобілів не дозволяють встановлювати, таким чином ДРТ. Так як закупорюється паливна магістраль. Система аналітичного типу контролює повністю роботу транспортного засобу та його витрата ПММ. Встановлюється так званий чорний ящик. Він передає дані про витрату палива в різних режимах використання автомобіля. Показує, скільки було заправлено і злито палива і багато іншого.

У багатьох водіїв виникає питання після установки ДРТ: «Як злити паливо, щоб роботодавець не дізнався?». В Інтернеті можна знайти досить багато відповідей, як це можна зробити. Тут представлені деякі поради.

Деякі умільці придумали наступний спосіб. Необхідний плавний слив. Пристрій зроблено за типом крапельниці. Невеликими порціями паливо зливається під час руху в підготовлену ємність.
Небагато знімають колодку з датчика швидкості на недовгий час. Але багатьом водіям даний спосіб здається неефективним.
Багато ставлять магніт. Тоді датчик дає невірні дані.
Досить багато водіїв робить в Інтернеті аж надто варварськими способами обману. Кожному вирішувати самому, яким способом можна обдурити датчик витрати палива. Або потрібно це робити взагалі?

Вся правда про витрату палива.

Якщо ви хочете зменшити витрату ПММ у своєму автомобілі, прислухайтеся до наступних порад.

– Розганяйтеся плавно. Не потрібно їздити довгий час на низьких передачах, витрата палива збільшується.

– Глушите автомобіль тільки, коли маєте намір зупинитися більш ніж на 5-10 хвилин.

– На «нейтралці» витрата не знижується. Але для авто корисно іноді примусовий холостий хід. Тоді викидається вся кіптява і гар.

Ви можете розрахувати реальний витрата палива.

Для цього заправте повний бак на автозаправній станції. Проїдете максимальну кількість кілометрів. Чим більше ви проїдете, тим реальніше буде ваш витрата. Після цього поверніться на цю ж заправну станцію. І заправте знову повний бак. Запам’ятайте кількість літрів, які ви залили в свій автомобіль. Розділіть кількість палива, які ви заправили вдруге, на кількість проезженной кілометрів. Результат ділення – це і буде ваш реальний витрата палива.

Причини підвищеної витрати палива.

Збільшують витрата палива наступні фактори:

– Працюючий кондиціонер

– Автоматична коробка перемикання передач

– Зимовий час (через довгих прогревов, включення грубки, зимові шини і т.д.)

-погані дороги

– Включені фари, аудіо система

– Довгий прогрів

– Пробки

– «Агресивна» їзда водія

– Несправний автомобіль

– Погане паливо.


Не пропустіть