Назвали головні недоліки «механіки» в обслуговуванні

Незважаючи на думку, що МКПП надійніша «автомата», експерти розповіли про недоліки даного типу трансмісії.

Фахівці пояснили, які проблеми можуть виникнути у власників автомобілів, оснащених механічними коробками передач. При цьому треба зазначити, що старі моделі з МКПП практично не доставляли складнощів своїм власникам, але через збільшення трафіку для автомобілів змінилися вимоги, зокрема мотори повинні працювати на малих обертах при низькому навантаженні.

Зміни торкнулися і конструкції МКПП: з’явилися двомасові маховики, що знижують вібрацію, а вижимний підшипник став серйозним вузлом, в якому об’єднані гідроциліндр приводу і сам підшипник. Дані зміни позначилися на ціні комплекту зчеплення і тепер на бюджетних моделях цінник значно виріс, а для преміальних авто вартість ще більша. Якщо враховувати і ціни на підшипники і синхронізатори, то кінцева вартість практично прирівнюється до обслуговування автоматичної трансмісії.

Також змінилися розміри «механіки», яка стала компактніше, зокрема за рахунок зменшення об’єму масляного картера, в результаті чого знизилися захисні властивості і відповідно ресурс. Також конструкція була ускладнена після переходу на поперечне розташування двигуна, що також позначилося на ціннику обслуговування. Тепер у разі навіть мінімальних операцій, наприклад, заміни зчеплення, потрібно зняття приводу і демонтаж підрамника. Крім того зросла вартість масла в КПП і витратних матеріалів.


Не пропустіть