Експерт пояснив, чому не варто вмикати рециркуляцію в автомобілі під час дощу

Фото: ampercar.com

Кондиціонер в сучасному автомобілі є невід’ємною частиною обладнання. Однак багато водіїв допускають помилки при експлуатації автомобілів з клімат-контролем. Одні автомобілісти активують кондиціонер тільки в спекотні літні дні, а інші не вимикають його цілий рік.

Експерт порталу ampercar.com рекомендує періодично включати кондиціонер. Більш того, в дощову погоду це дуже корисно робити для того, щоб висушити повітря в салоні і позбавити його від надмірної вологості. Це зменшує ймовірність запотівання вікон, що безпосередньо покращує видимість і, отже, безпеку за кермом.

Однак важливо пам’ятати, що улюблений багатьма водіями режим рециркуляції повітря призводить до зворотного ефекту – вікна починають запотівати ще швидше через різницю температур. Внутрішнє повітря, багаторазово циркулюючи в замкнутій системі, не оновлюється і тільки посилює проблему з конденсацією. Звідси і питання: навіщо тоді взагалі включати рециркуляцію, якщо в машині запотіває скло.

Режим рециркуляції повітря в автомобілі зовсім не для галочки. На дорозі бувають випадки, коли зовнішні умови диктують необхідність повністю перекрити доступ зовнішнього повітря, наприклад, щоб не дихати вихлопними газами сусідньої вантажівки в пробці. Крім того, режим рециркуляції виконує роль щитка, запобігаючи потраплянню пилу з вулиці, який може за забити салонний фільтр. А при засміченні фільтра повітряний потік стає слабким, і вентиляційна система починає давати збої, що викликає неприємний запах.

Однак рециркуляція не повинна використовуватися завжди і скрізь. Особливо ефективна вона в суху погоду, коли запотівання вікон неможливе. Але в дощову погоду або при різких перепадах температур такий режим може зіграти злий жарт: скло покриється вологою практично миттєво, перекриваючи огляд.