Що потрібно перевірити в автомобілі після зими: чек-лист із 7 пунктів

Зима — традиційно найважчий час для автомобіля через морози, сніг, дорожні реагенти та інші потенційно негативні фактори, що прямо впливають на його експлуатацію. Що потрібно обов’язково перевірити в машині після цього періоду і що замінити, розповів технічний керівник мережі автосервісіву розмові з редакцією MMR.net.ua.
Перше, що, на думку експерта, треба зробити після зими — перевірити усі технічні рідини. Наприклад, якщо після попереднього ТО машина вже проїхала хоча б 7-8 тисяч кілометрів, слід поміняти мастило в двигуні, причому на теплий період можна вибрати більш в’язке мастило, яке зазвичай коштує трохи дешевше. Разом з ним не зайвим буде замінити і салонний фільтр, в якому за зиму часто накопичується велика кількість бруду.
Навесні, коли температура повітря почне стабільно триматися в районі 6-7 градусів за Цельсієм, потрібно буде «перевзути» автомобіль – змінити зимові шини на літні.
«Вважаю дуже правильним підхід, коли, крім запису на шиномонтаж, планується і повноцінна діагностика ходової частини, мотора, ЛКП. Зручно та логічно поєднати ці цілі в один візит на СТО», – зазначив фахівець.
Також, за словами експерта, після зими потрібно обов’язково перевірити рівень та стан гальмівної та охолоджуючої рідини. При цьому із заміною «незамерзайки» на воду для склоомивача він поспішати не радить — краще зробити це ближче до літа.
Наступна обов’язкова перевірка – ходова частина та кермо. Не повинно бути протікань, люфтів та пошкоджень. Особливу увагу при перевірці варто звертати на амортизатори, шарові опори, втулки, а також такі важливі дрібниці, як сайлентблоки та пильовики. Саме вони вимагають заміни після холодного сезону найчастіше, наголосив експерт.
Окрему увагу потрібно приділити гальмам. Через перепади температур, вологи і бруду, що накопичується, з доріг колодки швидше зношуються.
Після ретельного миття автомобіля фахівець радить уважно оглянути його кузов, звертаючи особливу увагу на пороги, кромки дверей та колісні арки. Будь-які сколи і, тим більше, корозію він рекомендує негайно ремонтувати, а, коли встановиться суха погода, можна обробити ЛКП воском або керамікою – ці процедури виконуються не тільки для естетики та зовнішнього вигляду, але для захисту кузова в цілому.
Крім того, експерт нагадав про склоочисники. Якщо стояли зимові щітки, або нинішні щітки вже зношені, краще замінити їх на нові, оскільки навесні, у період підвищеної вологи та дощів, вони мають працювати особливо інтенсивно.
«Приберіться в багажнику і салоні, всі зимові атрибути можна прибрати до наступного року, а все, що може знадобиться в дорозі навесні – покласти в авто», – додав фахівець.