До мийки автомобіля взимку варто підходити обережно. Особливо в 10-градусні морози, пояснюють малярі автосервісу на вул. Великій Кільцевій в Києві, пише gazeta.ua.
“Якщо машина нова, то її можна сміливо мити. Нічого її фарбі не загрожує, тому що там немає сколів і подряпин. А ось автомобілі, яким більше року, не варто мити в морози. Найнижча безпечна температура для миття – це 2-5 градусів морозу. Якщо холодніше, на мийку не заїжджають”, – говорить Gazeta.ua автомаляр Володимир Костюк.
За його словами, миття автомобіля на мийці високого тиску в морози може пошкодити фарбу машини і спровокувати корозію в проблемних місцях.
“Якщо придивитися на фарбу будь-якого авто, то на ній повно подряпин і відколів. Десь машина рвана гілками дерев, десь – камінням. Якщо в глибокій рані затримується вода, а потім авто виїжджає на мороз і вода там замерзає, то відбувається руйнування автоемалі. Скол стає більше, туди більше потрапляє вологи, згодом там утворюється іржа”, – говорить він.
Найбільш проблемні місця кожного авто – між нижньою частиною арок коліс і пластикової захистом, в районі решітки радіатора і кріплення номерних знаків.
“Якщо авто вже дуже треба помити в мороз більше 10 градусів, тоді варто простежити, щоб на мийці машину ретельно витерли. Варто щоб на неї нанесли не звичайний віск, а твердий. Це, звичайно, недешеве задоволення – близько 300 гривень. Але воно того варто. Віск заповнить всі мікротріщини на фарбі і відколи. чи не буде давати туди проникати волозі. Після цього авто варто поставити десь в теплому паркінгу або на протязі щоб висохли всі краплі води “.
Вважають, що сіль і реагенти, якими посипають дороги, руйнують лакофарбове покриття. Тому кузов автомобіля потрібно обполіскувати якомога частіше. Крім того, брудний автомобіль непомітний на дорозі, що підвищує ризик потрапляння в ДТП.