Як правильно підібрати буксирувальний трос

Отже, почнемо з того, що троси відвідують різні: синтетичні, залізні або канатні. Різні вони по довжині і «тяглової» силі. Але, більш «ходовий» продукт – це троси, розраховані на 2,5 тонни.

Матеріал:

Залізний буксирувальний трос.
Він скручується з дротів, зробленої з якісної сталі. Кількість такої дроту і метод скручування залежать від рис готового троса. Такий трос надійний і міцний. Але, якщо станеться обрив троса, то ймовірно не зовсім лише пошкодження кара, але і Вашого здоров’я. Але, якщо правильно вибрати такий канат, то він прослужить Вам довгу життя.

Трос з синтетичного матеріалу.
Синтетичний буксирувальний трос бути може виконаний з різного роду мат-ла. Таким бути може нейлон, полівінілхлорид або кевлар. Приміром, трос з кевлара – надзвичайно сильна, що не поступається навіть власному залізному аналогу. Синтетичні троси можуть бути різними за способом виконання: стрічковий, «кіска», кручений.

Такі види синтетичних тросів як «косичка» і кручений трос виконуються методом особливого виду плетіння ниток синтетики. Стрічкові ж троси робляться способом шиття синтетичних матеріалів.

Трос зобов’язаний бути не зовсім лише міцним, але і еластичним, щоб пом’якшити виникають при буксируванні ривки (в технічних даних, чим менше показник перевантаження, тим краще). Завдяки чому показником кращим вважається нейлоновий трос.

Довжина:
Главно пам’ятати, що довжина троса обумовлена ​​в ПДД. Бажаючи, точного значення в правилах, вказаний лише інтервал від 4 до 6м.

Захоплення:
Бажано обирати трос зі залізними кованими карабінами і захопленнями. Як відрізнити “правильний” карабін: кований металевої гак важить приблизно 450 г, а литий з легкого сплаву – 100-150 г.


Не пропустіть