Якщо купуєте турбований автомобіль

Привід перепускного клапана. Якщо цей привід замінений на інший, з набагато більш високим тиском спрацьовування, наслідки можуть бути різні і надзвичайно прикрі.
Подряпини на штанзі приводу клапана перепуску. Не виключено, що це сліди недавньої регулювання найбільшого тиску наддуву – а це тісніше категорично заборонене захід.
Стан повітряного фільтра. Якщо на повітряному фільтрі є сліди масла – на личко знос мотора.
Наскрізні тріщини на впускному патрубку турбіни. Через їх в турбіну потрапляє сильно неочищений повітря, тверді частинки у складі якого можуть призвести до суворих пошкоджень компресорного колеса турбіни.
Радіальний люфт компресорного колеса. Якщо хід компресорного колеса вгору-вниз складає більше 0,8 мм – на личко ознаки зношування підшипників турбіни.
Різні сліди тертя об корпус на компресорному колесі. Главно переконатися в відсутності подібних слідів між колесом і корпусом. Якщо ж ви їх відшукали – все розмовляє про сильне зношування підшипників турбіни.
Маленькі тріщини на шлангу приводу клапана перепуску. Може вести до збільшення тиску наддуву турбіни.
Тріщини на інтеркулер. Приводять до зменшення тиску наддуву, також кількості повітря, що надходить у циліндри.
Тріщини на патрубках интеркуллера. Наслідки подібні до тих, що вказані вище.
Дренажна масляна трубка турбіни. Різні вигини і тому подібні перетискання на даній трубці призводять до того, що масло починає проникати через ущільнення в корпусі турбіни – потім не дивуйтеся, що авто матиме викид блакитного забарвлення. До нього ж приведуть і вигини на патрубках у вентиляції картера.


Не пропустіть