Причини виходу з ладу рульової рейки

Багато автолюбителів на своєму досвіді змогли переконатися, що автомобіль буде вірно служити, якщо приділяти йому увагу і вчасно проводити сервісні заходи. Це означає, що головним завданням власника є постійний моніторинг справності машини і оперативне усунення проблем. Автомобіль – це об’єкт підвищеної небезпеки, отже, якщо ставитися до поломок абияк, то можна піддати небезпеці не лише своє здоров’я, але й життя близьких вам людей. У цьому матеріалі ми розглянемо одну з частих поломок – вихід з ладу рульової рейки. Важливість цього вузла складно переоцінити, адже саме завдяки йому ми можемо повертати під час руху. Цей механізм з’єднує кермо з колесами. Експлуатація автомобіля накладає певні навантаження на рульову рейку, яка як будь-який механізм має свій ресурс.

На тривалість терміну служби рейки дуже негативно впливають наші погані дороги. Не тільки ями вимотують рульовий механізм, але і зайва запиленість дорожнього покриття. Щоб збільшити час нормальної роботи рульової рейки потрібно стати дуже акуратним водієм. Намагайтеся об’їжджати ями або проїдьте їх на мінімальній швидкості. Пригальмовуйте на нерівностях та трамвайних коліях. Постарайтеся не заїжджати на бордюри і подібні перешкоди. Різкий перепад температури є серйозним ворогом рульової рейки. У зимовий час, після того як двигун прогріється, фахівці рекомендують прокрутити кермо в обидві сторони. Таким чином, ви розігрієте масло в гідропідсилювачі. Регулярно перевіряйте пильовики. Вони завжди повинні бути у справному стані, адже їх завданням є захист механізму від бруду, вологи і пилу. Пошкоджений пильовик значно прискорює знос рульової рейки, що незабаром може призвести до протікання масла.

Іноді, зрозуміти, що рейка пошкоджена і потребує уваги досить важко. Для цього може знадобитися повне розбирання вузла. Однак не варто впадати в розлад, адже існує ряд ознак, які допоможуть попередньо визначити проблеми з рульовою рейкою. Якщо під час повороту ви відчули стукіт у кермі, то потрібно насторожитися. Поганою ознакою вважається надмірно «тугий» кермо. Якщо після стоянки під машиною виявляються сліди масла з гідропідсилювача, то слід негайно вживати заходів по ремонту. Вищеперелічені симптоми, якщо не звертати на них уваги, можуть призвести до того, що машина стане некерованою, а це дуже небезпечно. Намагайтеся завчасно приводити рульову рейку в порядок.

Так як цей вузол досить складний і критично важливий для безпечного водіння, то рекомендується не займатися самостійним ремонтом. Краще довірити цю процедуру кваліфікованим майстрам, які дають гарантію на результат роботи. Тільки на спеціалізованому СТО зможуть точно сказати чи можна ремонтувати стару рейку або потрібна заміна на нову.


Не пропустіть