Заміна датчика Холла

Датчик холу безконтактної системи запалювання одна з найважливіших її частин. Датчик холу перериває імпульс, передавальний з комутатора запалювання, який подає постійний струм. Датчик холу у своїй будові має постійний магніт, до якого підходять три дроти з комутатора. Магніт огинає сталеву втулку приводу безконтактної системи запалювання. Для заміни датчика холу необхідно від’єднати електрику, що подається на комутатор збудження, від’єднавши акумулятор акуратно, щоб не відбулося замикання. Як тільки маса відключена, приступаємо до зняття приводу безконтактної системи запалювання.

Для цього потихеньку від’єднуємо комутатор і його контакти, потім починаємо знімати привід запалювання, відкручуючи гайки кріплення ріжковим ключем. Після того як привід знятий акуратно оглядаємо його на механічні пошкодження. Заміна датчика холу проводиться при повному розбиранні приводу. Для цього необхідно для початку від’єднати кришку трамблера, яка має вугіллячко, через який йде роздача струму на свічки двигуна, потім запресувати штифт, який тримає стопорне кільце. Штифт тримає Маслос’емниє муфту, яка потрібна в приводі, для захисту приводу від масла, яке бризкає під тиску в приводі запалювання. Після того як штифт виймуть, необхідно розібрати привід, очистити його від мастила і масла, протерти утворилася стружку, також прибрати стареньку від жарини трамблера.

Також необхідно його оглянути, це вугіллячко, на наявність дефектів, він повинен бути завжди в рухомому стані. Після того як всі протертому і обслужено необхідно замінити датчик холу відкрутивши його плоскою викруткою. Після того як датчик замінений, ставимо все так само в зворотному напрямку. Необхідно змастити втулку і подивитися на наявність люфту якщо він є, то необхідно замінити підшипники кочення в приводі трамблера запалювання. Так як вони вже зносилися. Після того як все замінено встановлюємо привід в такій же послідовності в якій і знімали. Дуже важливо не переплутати дроти при приєднанні комутатора, а також датчика холу в системі запалювання. Після того як все встановлено, необхідно виставити запалювання двигуна, використовуючи ризики, які нанесені на приводі запалювання по них виставляємо запалювання.

Якщо запалювання виставлено, пробуємо запалювання в дії. Для цього необхідно запустити двигун і різко збільшити обороти колінчастого валу подачею палива примусово. Якщо двигун працює без провалів, або без будь-небудь стукотів, це свідчить про його нормальну роботу. Також необхідно подивитися, як двигун працює в навантаження, тобто необхідно, щоб двигун працював на швидкості для цього необхідно на певній передачі різко збільшити обороти колінчастого валу. Якщо двигун працює рівно, без провалів, це свідчить про якісно заміні датчика холу безконтактної системи запалювання і його складових.


Не пропустіть