Як не перегріти двигун

Передумовою перенагреванія мотора кара бути може відсутність охолоджуючої рідини (що представляється неможливим) або знижений рівень цієї самої води в системі охолодження. Система охолодження двигуна створена для відводу тепла від стін циліндрів і поршня і в якості теплоносія вживає масло. Тому чим менше в системі охолодження масла, тим жахливіше система охолодження буде управлятися із завданням відведення тепла від стін циліндра і поршня. Найменший обсяг масла швидше перегрівається, масляна плівка частіше розривається. У місцях розриву масляної плівки поршень починає стикатися зі стінкою циліндра, виникає залізний стукіт (у такому разі розмовляють, що движок «стукає»).

Чому знижується рівень масла у движку? Причин бути може дещо. Оглянемо головні: – старіння гумових патрубків (в гумі виникають тріщини, через які масло проникає назовні);
– Прокладка головки блоку циліндрів – негерметична;
– Наявність тріщин в залізних трубках радіатора через корозію;
– Несправність помпи або її негерметічность.Не вважаючи того, передумовою перенагреванія мотора бути може відмова температурного датчика (термостата), несправність реле вентилятора, муфти включення. У зимовий період можуть прогніть електропроводи в підкапотному просторі через попадання на їх брутальних хімікатів, застосовуваних дорожніми службами для боротьби зі снігом. У перегрітому движку між поршнем і циліндром виникає завищене тертя, що в перспективі може призвести до заклинювання мотора. Перегрітий движок має завищений витрата масла – маслозбірні кільця не забезпечують нормального розподілу масла між стінами поршня і стінами циліндра. Перегріті деталі можуть деформуватися. Можуть деформуватися площині стику блоку, прокладка головки. У перегрітому бензиновому движку виходять з ладу сідла випускних клапанів, вони можуть просто вивалитися. Перегрів дизельного мотора призводить до деформації шайби, виходу з ладу розпилювачів форсунок, сплав головки вигорает.Ми повідали вам про ті неприємності, до яких призводить перегрів мотора. І щоб не витрачати на станціях автосервісу великих сум на ремонт перегрітого мотора (а ремонт мотора – це постійно дорогоцінна операція) дивіться за правильною роботою мотора, не забувайте підтримувати необхідний рівень масла в картері, дивіться за рівнем вживання олії.


Не пропустіть