Вибір правильного автоскла

Багато автомобілістів стикаються з проблемою заміни автоскла. При цьому вибір правильного і якісного автоскла надзвичайно важливий – від цього залежить огляд, а значить і безпеку водія і пасажирів.

Звичайно, у разі необхідності заміни автоскла, найкраще замовити оригінальні моделі, які спочатку створені для певного автомобіля. Однак вартість їх досить висока, тому деякі воліють брати аналоги. Тут дуже важливо проконтролювати, щоб виріб був виготовлений на заводі, не було бракованим і мала всі необхідні сертифікати.

Під час вибору автоскла скористайтеся наступними порадами:

Уважно огляньте скло на предмет подряпин і потертостей, якісне скло не повинно мати жодних дефектів;
Подивіться на краю скла – у заводського вироби вони будуть абсолютно гладкими;
Подивіться крізь скло – воно не повинно спотворювати реальність і не повинно бути мутним;
Ретельно підберіть розмір потрібного скла, вивчіть поради автовиробника в посібнику з експлуатації, або зверніться в дилерський центр. Вибирайте тільки ті вироби, які дозволені автовиробником;
Заводське скло матиме в кутку чорну маркування із зазначенням виготівника, типу і моделі. Маркування повинна бути чіткою і зрозумілою. Якщо ж на ній допущені помилки, або вона змащується або каламутна – відмовтеся від даного товару.
Вибір правильних автоскла

У сучасній автоіндустрії використовуються два види автоскла: триплекс і сталініт.

Триплекс – багатошарове скло, що складається, як правило, з трьох шарів. У ньому два скла з’єднуються між собою прозорою полімерною плівкою – ознакою якості такого виробу є відсутність будь-яких бульбашок. Головною перевагою такого автоскла стала його підвищена ударостійкість. У разі пошкодження осколки не розлітаються – їх затримує плівка. Крім того, відколи не розповзаються на все скло, а залишаються на своєму місці, і їх можна прибрати. В основному триплекс використовується в лобових стеклах, але в більш дорогих автомобілях може застосовуватися і в бічних, задніх стеклах і панорамної даху.

Сталініт по-іншому називають «загартоване скло». Такі вироби піддаються термічній обробці – їх розжарюють до 650-680 ° С, а потім поступово охолоджують. Завдяки цьому, в тих шарах, що ближче до поверхні, залишаються локальні напруги, що, у свою чергу, сприяє великий стійкості цих стекол. У разі руйнування або пошкодження вони розлітаються на осколки – але вони не мають гострих граней, і тому нездатні нанести каліцтва. Використовують їх найчастіше для бічних і задніх автоскла, і вони дешевші триплекса.


Не пропустіть